Sydvesten Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 I aften kan vi benke oss foran skjermen igjen.... og kose oss Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
M/S Bastard Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 I aften kan vi benke oss foran skjermen igjen.... og kose oss Takk for påminnelsen, hadde glemt det var i dag. Har 2 pils stående også mangler potetgull da Sitér dette innlegget Link to post
anton Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 Ja, kvelden er reddet: Først sølv og bronsje til skijentene. Berserk senere i kveld erstatter det manglende gull!! Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 Ja ikveld blir det et par pils og berserk..... I påvente at det skal bli lørdag og båtmesse i Bergen............ sikle............. Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 mangler potetgull da Jeg har litt liggende fra sist torsdag, kan sende litt over til deg... Det er nok litt mykt... men det funker vel.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Escada Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 Det må jeg si, losen er sjøsjuk og båten er lekk. De lever virkelig opp til tråden "Berserk i trøbbel, igjen" Gleder meg som en unge. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 Jeg har litt liggende fra sist torsdag, kan sende litt over til deg... Det er nok litt mykt... men det funker vel.. Tror jeg heller kompenserer med en liten sterk en Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 Har sett en slik episode tidligere. Tror heller jeg vasker kjøleskapet, pusker litt i sokkeskuffa eller noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 I kveld må vi følge med "Å se hva som skjer"! Har nå endelig forstått "....at slike karer DET vil gamle Norge ha.." Ja kanskje er det til og med et nytt kapittel sjøfartshistorie som her skrives for skipsfartnasjonen Noreg!!! Tror nok jeg ville ventet med å rydde i strømpeskuffa til etterpå!!! Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 16.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2006 Synes dette programmet er helt topp, gutta er noen skikkelige rotehuer, ikke tvil om det. Men det må være litt av en prestasjon og gjennomføre en slik tur. Hadde heller ikke anelse om at det fantes slike kanaler gjennom Russland. Kapteinen er nok mer enn rutinert sjømann! Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 har tatt opp alle frem til nå, men ungene hadde klussa med optageren denne gangen så bildet kom ikke med. Blir det ikke sendt i reprise en eller annen gang? Fant ikke noe om dette på NRK sine sider. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
REM Svart 17.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 har tatt opp alle frem til nå, men ungene hadde klussa med optageren denne gangen så bildet kom ikke med. Blir det ikke sendt i reprise en eller annen gang? Fant ikke noe om dette på NRK sine sider.På tirsdager har de pleid å sende reprise. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
M/S Bastard Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 har tatt opp alle frem til nå, men ungene hadde klussa med optageren denne gangen så bildet kom ikke med. Blir det ikke sendt i reprise en eller annen gang? Fant ikke noe om dette på NRK sine sider. Mulig det er på NRK nett tv. Stikk innom www.nrk.no og sjekk om programmene finnes der Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 17.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2006 Fant det nå... Reprisen går tirsdag på NRK2, lette bare på NRK1, men nå fant jeg det - reprise på Tirsdag kl 2300.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
troja Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 det kommer sikert ut en DVD med ekstra klipp osv slik som forige seilasen Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 det kommer sikert ut en DVD med ekstra klipp osv slik som forige seilasen Stemmer d, håper den snart kommer i posten Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Hei, Jeg var på "foredrag" med Berserk-gjeneng i Bergen på fredag. Det var suverent. Anbefales! mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Puffen Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Jeg var på "foredrag" med Berserk-gjeneng i Bergen på fredag. Det var suverent. Anbefales! ÅÅåååhhhh. Kommer dette snart til et sted nær meg? Kjenner noen til andre steder der dette skal være? Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Berserk-gjengen er i Florø i dag. Kanskje på vei nordover langs vestlandskysten? Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 QUOTE(troja @ 20.02.06 09:36) det kommer sikert ut en DVD med ekstra klipp osv slik som forige seilasen Stemmer d, håper den snart kommer i posten har den kommet til salgs?? Berserk til valhall?? eventuelt hvor bestilte du den? Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 ÅÅåååhhhh. Kommer dette snart til et sted nær meg? Kjenner noen til andre steder der dette skal være?Jeg var på foredraget (eller showet?) i Stavanger. De sa de skulle innom 80 steder etter Stavanger - skulle tilsi god dekning. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Her er endel gode bøker, bl a den du spør etter http://www.flyt.no/?article=view_prod&product=11 Red. Oops, innlegget var svar til Troja, men jeg oppfattet ikke før etterpå at det var dvd det var spørsmål etter. Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Puffen Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Jeg var på "foredrag" med Berserk-gjeneng i Bergen på fredag. Det var suverent. Anbefales! Nå har jeg kontroll på hvor de skal være framover. Var det billettsalg, evt bestilling? I så fall hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Scand_550 Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Nå har jeg kontroll på hvor de skal være framover. Var det billettsalg, evt bestilling? I så fall hvor? Hei puffen. Skal de i nærheten av sunndalsøra da??? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 20.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2006 Hei puffen. Skal de i nærheten av sunndalsøra da??? Ålesund på fredag, Molde Fjordstuer på lørdag og Finnøya på søndag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.