scand1996 Startet 8 timer siden Link til dette innlegget Startet 8 timer siden Jeg har en båt med kad44 x2 med elektronisk gasshendel volvo penta type med potmetere. Mekanisk girhendler egne spaker. Actuatorer er bort tatt. Jeg har programmet gasshendeler. Alt godtatt 1.1 feilkode på begge. 0 feil. Begge motorer går på tomgang men får ikke øket turtall på noen av motorer. Noen som har tips på hva jeg må prøve. Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Kommentar fra moderator: Tittelen, "Jeg har en båt med kad44 x2 elektronisk volvo penta dobbel gasshendel med potmeter.", er ikke iht reglene for titler. Må redigeres av emnestarter ved å klikke på ... symbolet og deretter velge "Redigér innlegget". Om ikke kan emnet bli slettet. Sitér dette innlegget Link to post
Skippern10 Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Har det fungert tidligere uten girskift aktuatorer? Sitér dette innlegget Link to post
scand1996 Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Ja men fikk ikke fullgass på bb motor fikk feilkode 1.3. Potmeter bb motor def. Mont nytt Potmeter å kalibrerte ingen feilkode 1.1 kalibrering godkjent. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.