tuffff Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Nei, har ikke prøvd SMS, men har sendt e-post. Ikke svar der heller foreløpig. Forsøker en SMS i morgen. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
hos Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Nå begynner også store, flotte og relativt nye Windyer å bli rimelige. Snaut 1.5 mill for en meget bra W37 GM med hardtop er ikke ille. Det er vel ca 500K (eller 25%) ned i forhold til hva de ble annonsert for i 2007 og første del av 2008. Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
Victora III Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Har også lagt merke til at W37 er på billigsalg om dagen. Er også flere på Finn.no i samme prissjikt. Dette er i tråd med hva jeg har trodd hele tiden. De dyreste merkene faller mest. I nedgangstider sammenligner folk priser på båter i samme segment mer en noen gang og velger i større grad det som er rimelige men kurrante alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 Yes, nå har jeg fått kontakt, og har avtalt visning i morgen. Selger jobber utenbys, og det forklarer saken. Dersom båten svarer sånn noenlunde til annonsen så blir det kjøp. Til og med Gaia er med på det. Er det noen som er interessert i en Mekling med dieselmotor - til redusert pris nå på grunn av finanskrisen - så er det bare å si fra. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 15.Januar.2009 Del på Facebook Svart 15.Januar.2009 tuffff: Hold oss oppdatert på kjøpet da :) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
tuffff Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 (redigert) Var å så på båten i går. Var nok litt mer enn det elektriske, som eier sa, som må utbedres, ja. Mangler noe i toppen til rulleforstaget som gjør at forseilet ikke kan heises. Fikk ikke helt med meg hva det var, men masta må ned før jeg kan seile den hjem i hvert fall. Innertaket var løsnet og fullt av råte. Rimelig fuktig over alt innvendig, men sånn er det jo med en båt uten varme i snøføyka. Hele innertrekket må byttes, og putene var trukket med noe plastiklignende stoff som definitivt også må skiftes ut. Alt av treverk inne må slipes ned og og lakkes opp fra grunnen av - eventuelt byttes. Så nøye fikk jeg ikke sjekket da det begynte å bli mørkt. En del kosmetiske skader på dekk og overbygg og rimelig matt i gelcoaten rund baut. Eier var ikke tilstede, og jeg hadde ikke tenningsnøkkel, så jeg fikk ikke prøvestartet motoren, som for øvrig er sjøvannskjølt. Den skal visstnok gå uten problemer da, men det vet jeg lite om. Er ikke sikkert jeg vil pådra meg så mange timers arbeid for 50.000,- kr. Mulig jeg prøver et lavere bud i løpet av helgen. Det kan bli en bra båt dersom en er villig til å legge ned noen hundre/tusen arbeidstimer i den. Pluss et ukjent antall kroner Red. Sjekket annonsen nå, og båten er solgt, så da blir det nok ikke noe bud, og jeg sparte meg for en del arbeid. mvh tuffff Redigert 17.Januar.2009 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Hei Tuffff! Synes hele greia virket useriøs! Har selv forsøkt å ringe hele uka, sendt sms og mail.....null respons. Ikke det helt store kjøpet forstår jeg på deg...jaja...kanskje like greit. Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Står solgt på den jo Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bøljan Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 Ja men det kom først idag Kingsea. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Denne må jo være noe for hilmar http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
hanssae Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Skøyte gis bort . Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Skøyte gis bort . Det er en grunn til at denne selges. Får den ikke ligge der lenger? Er den pill råtten? Kjøp ikke usett!!! Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Denne kunne være fin som vinter-båt. God sjøbåt og den er ikke så verst innvendig heller. Skikkelig guttebåt dette.... Prisen er bra, ulempen er at den kanskje ikke er designvinneren i sin klasse.......Finn..... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
alidal Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Er ikke dette ganske billig? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Enig, den Sealinen så veldig fin ut, selv om det ikke helt er min type båt. Noen som vet om Stavanger Marinesenter gir noen form for bruktbåtgaranti? Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Dette her kan da ikke være så ille? -> http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16179792 Sitér dette innlegget Link to post
BjA Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Øye som ser min venn, i alle fall jeg er fødd en liten genrasjon for seint, ny i 1986 kosten denne like over 400'. Det må være billig hobby det ! 100' på 23 år tilsvarer 360 kr/mnd. Det er mindre enn det jeg betaler i "internettleige" for å skrive dette. Hørte jeg snakk om dessert-generasjonen ? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 27.Januar.2009 Del på Facebook Svart 27.Januar.2009 Denne må da være et godt kjøp. Motorene er ikke min favoritt, men disse er jo skfitet/overhalet. Hadde jeg drevtilhenger hadde jeg virkelig vurdert denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16179802 Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 27.Januar.2009 Del på Facebook Svart 27.Januar.2009 Motorer som har gått 1100 timer, 13 år gammel båt.....hmm........ Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 27.Januar.2009 Del på Facebook Svart 27.Januar.2009 Den ene motoren var jo ny i 2007 (bare blokka igjen) etter totalhavari, mens den andre ble oppgradert. Uansett styrker det min skepsis til KAD42-motorene. I en annen tråd ble det hevdet at disse bare kunne være problematiske ved alvorlig undermotorisering. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.Januar.2009 Del på Facebook Svart 27.Januar.2009 Uansett styrker det min skepsis til KAD42-motorene. I en annen tråd ble det hevdet at disse bare kunne være problematiske ved alvorlig undermotorisering. Og at det gjaldt tidlige modeller (A) Dette er en av de senere KAD 42 som har blitt hevdet så og si identisk med KAD 43 av noen her inne. KAD 43 kom i 98 og har ikke rykte på seg for å havarere. En ting er sikkert. Disse motorene har et forferdelig dårlig rykte bland folk flest. Ubegrunnet eller ei. Og det vil slå deg i trynet den dagen du skal selge, så da bør båten enten være veldig billig, eller så er det greit å holde seg unna disse motorene (som jeg ville gjordt) Det sies: Ingen røy uten ild... Av KAD 42 ryker det godt, og har gjordt det i mange år Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
S/Y Emma Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 33 fot skøyteprosjekt til kr 20,-. For de fingernemme. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Gnisten Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 Tipper det menes 20.000.- Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
hifo Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 er det bare meg , men jeg synes bildene på finn er blitt mye tregere å se på.. mye greiere før , når man bare klikket i bildet og neste bilde kom opp uten forsinkelse... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Fjordutsikt Svart 28.Januar.2009 Del på Facebook Svart 28.Januar.2009 Jeg klikker i bildet nå også, funker raskt og greit det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.