Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Ikke helt enig altså :wink:

 

Ref.

 

* Det man tipser om må være relatert til båt.

* Det man tipser om må enten være sjeldent billig eller aller helst gratis.

Og derfor synes jeg det var dumt at tråden "Gode kjøp på finn.no" ble slått sammen med denne tråden. Noen av oss planlegger å bruke litt mer en cirka 0,- kroner på båtkjøp. :cool:

Redigert av duffy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

trenger noen omc cobra manifoiler originale i kjempe god stand med ingen tæring.passer 4.3 v6. fikk de etter 6mnd fra ebay men da var båten solgt. selges til selvkost 3000 for begge samlet.de lages ikke lengere og ombyggingssett til volvopenta med risere havner du på 12000.

har også ett 270 drev i god stand. bud på denne ønskes evt bytte manifoil eller drev i noe annet båt relatert.alt av intresse. har og en sjark 23 fot med alu overbygg men 2 bord på hver side må skiftes. oljeovn ekkolodd 18-22 saab og båten er dekket. selges hel eller i deler men kjøper må sjøl skru av det de trenger.5000 for denne. motor må sikkert sees over da det er 5år siden den var i bruk

Redigert av frank marthinsen (see edit history)

du vet hva du har men vet aldri hva du får

Link to post
Share on other sites

Mulig at det var noe høyt bud, er spent på fortsettelsen. Mulig det er en som gjør en dårlig netthandel her ... :lol:

 

krybbe2.jpg

 

Oppdatering.. det løste seg. Nå er budet nede i 5400 :giggle:

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...