Kjell E Startet 12.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2006 Trenger vel strengt tatt ikke si noe mer? I fjor startet det med at Wicma hadde vært på julebord, og fått et lite virus….. Så ble Outbreak sulten på pinnekjøtt. Dermed var det gjort. Vi hadde flaks, fikk plass i siste liten. I år bør vi vel være litt tidligere ute, kan ikke stole på flaksen hele tiden, vel? Så med tillatelse har jeg laget en poll (selv om tråden er O.T.) – og satt inn noen fredager fra slutten av november og frem til 15. desember. Jeg antar at fredager passer best? (Tør vel strengt tatt ikke ta med den 22/12?) Ut fra avstemmingen bestiller jeg ca 20 plasser på Wesselstuen, med Holberg som en backup – høres det greit ut? (For de utrente, Wessel er vel så trivelig (men litt større lokale) som Holberg. Konvoiering fra stasjon Scruffy blir litt lengre, men med god eskorte går det bra. Tenkte å la pollen gå en ukes tid, så tar vi frem tråden igjen når det nærmer seg med hensyn til påmeldinger osv. Mvh, Kjell Fanten - hvor ble det av pollen? Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kjell E Svart 12.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 (redigert) Prøver igjen med pollen.... Nei, det gikk sgu ikke.... Jaja, det er altså snakk om: 17/11 24/11 1/12 8/12 15/12 Redigert 12.Oktober.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Satt og tenkte på det samme i dag, jeg kan jo aldri planlegge så langt frem i tid på grunnet jobben, men jeg klarte det i fjor så jeg klarer det nok i år også Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 12.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 (redigert) (det var altså fordi IE heller ikke klarer biffen....) Men for at posten ikke skal være helt bortkastet - litt inspirasjon: Redigert 12.Oktober.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Jeg er selvsagt med. Det ser ut for at alt unntatt 17/11 passer for meg dvs. fru barnevakten . Men jeg må ta et mindre forbehold ang. 15/12. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 12.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 For meg passer ikke den 24/11, skal visstnok være en eller annen shinding på jobben.... Hva gjør man vel ikke for å helle sand i smøre samfunnets maskineri? Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Ubåtfender Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Jeg er med uansett vilken dag det er. Kjekt å bli kjendt med nye mennesker, spesielt i båtmiljøet. Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
JanB Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 (redigert) Vil prioritera svært høgt å bli med, men er lite flink på langtidsplanlegging. Har derfor ikkje oversyn over dei aktuelle fredagane ennå. Men satsar på at det går bra. Det var i alle fall svært hyggeleg i fjor. Redigert 12.Oktober.2006 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Goddis77 Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Nei, likegodt å beholde nicket mitt sånn det var. For meg passer det ikke 8/12. Ellers er de andre dagene greie for meg slik planene fremover ser ut. Må si at vi hadde det ganske greit i fjor, og det skal VELDIG mye til for ikke deltagelse fra min side ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Fy, for en gjeng med drukkenbolter!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Fy, for en gjeng med drukkenbolter!! Mye god mat og drikke ble det ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Håper at dette kan bli en årlig tradisjon. Spesielt viktig i år da treffet her i Hordaland ikke klaffet for mange... Pinnekjøtt....vann i munnen allerede... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 13.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 (redigert) Fy, for en gjeng med drukkenbolter!! Det er vel som på skolebussen, Worse. De verste sitter bakerst. (og der kom pinedød pollen også!) TGIF! Redigert 13.Oktober.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Sydvesten Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 (redigert) De verste sitter bakerst. Bare bestem dato og er jeg i nærleiken så setter jeg gjerne bakerst igjen... Kjempe hyggelig var det i fjor...og noen av oss møtes jo på kontoret i Stavanger helgen etter nyttår også... eller hva LA3939 Redigert 13.Oktober.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Kjell E Svart 13.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 (redigert) : noen av oss møtes jo på kontoret i Stavanger helgen etter nyttår også Yepp, det gjør vi. Men denne gangen håper jeg du husker å stemple ut for meg? Jeg antar at du ikke lenger er så interessert i å ta opp diskusjonen fra i mai, nå som du er blitt lakenartist? Lurer egentlig litt på å pålegge deg møteplikt til julemiddagen...... TGIF! Kjell Redigert 13.Oktober.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Goddis77 Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Ja ja. 4 stemmer og 4 forskjellige svar Er flere av helgene som passer, men vi kan vel skippe 24/11 hvis ikke det passer for "sjefen" Den som organiserer bør jo få være med vettu Stemte 17/11 men det var helst fordi jeg ikke klarer å vente helt til Desember. 1/12 går jo fint det også. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Da økte jeg % til 40 på fredag den 1/12 ved å avgi min stemme (2 stemmer pr. skrivende stund) ... 24/11 passer ikke av samme grunn som LA3939 nevner Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Jeg stemte blankt jeg av velkjente grunner... Sitér dette innlegget Link to post
hasse Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Da jeg stemte for 24/11 så var eg for sjapp på av trekern snakke om nedtur . Nu har arbeidsgivaren min bestemt at eg skall jobbe en eksrta uke så 1/12 passer veldigt bra for meg . Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Skulle vert en angre funskjon her Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Angrepillen Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
o.b.lix Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 1/12 ligger i tet ja, flott, fordi jeg også valgte denne. Vil prioritere høyt å komme i år., siden jeg ikke rakk det i fjor. Strengt tatt er det en dato som ikke passer og det er 17/11. ... Sitér dette innlegget Link to post
VindiHaaret Svart 14.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2006 Hei! Det ville vore hyggjeleg med litt julemat - å smøre seg med innvendig før jula slår til for alvor. Stemte på 8.12 då den passar best, men det kan gå bra med fradagen både før og etter. mvh Sitér dette innlegget VindiHaaret Link to post
Avsluttet2 Svart 14.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2006 Fredag 1/12 er den datoen som mest sansynlig passer for meg, stemte derfor på denne Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 20.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Da, gode venner, har vi fått innpass. Basert på pollen, har jeg nå bestilt 20 plasser på Wesselstuen klokken 19:30 fredag 1/12 Vi gjør som i fjor, påmelding til meg enten her i tråden eller via IM. Antallet er ikke hugget i stein ennå, slik at det er bare å melde seg på. Prøvde å legge inn i kalenderen, men fikk beskjed om at den ikke eksisterer, eller så har jeg ikke tilgang.... Skal se nærmere på det når jeg kommer hjem i ettermiddag. TGIF! Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.