Jump to content

BPs julemiddag i Bergen 2006


Kjell E

Recommended Posts

Godt poeng det der :lol: Men vi kan jo alle ta narchspillet i båten til Frøken Fryd her :wink: Slapp av, bare spøker :smiley:

Skal ikke låve noe til noen, må få varme i båten først, ryktene østfra tilsier at det går mot kaldere tilværelser. Her i Bergen er det nesten sånn at julebordene arrangeres under åpen himmel :wink:

 

Jeg stiller med tortilla-chipsen!

Ja det blir det liv i vågen når måkene har julebord...

 

Jeg har chili-nøttene klar!!! :cheers:

Da må vel jeg stille med :cheers: da...

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
Er jo en fin anledning til å lokke ham inn i dette fellesskapet da.

Han kjenner til Båtplassen og vil nok dukke opp her etterhvert, men han er litt fersk på data (jeg regner med ingen sladrer på meg nå :lol:)

 

For den som virkelig er nysgjerrig kan en gå inn på Båtens forrige eier sin hjemmeside der det står om en ferd gjennom usa sine elver på 63 dager. Ikke alle som kan skryte på seg en sånn tur :smiley:

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Vel, båten har cbc dekk og er kjent blant flere av båtplassens medlemmer :smash:

 

Står litt stille for meg i dag....?

 

Nåja, her er oppdatert liste - 11 stykker:

 

Skipper_Worse

Ubåtfender

Outbreak

O.b.lix

S/Y Cleopatra

Sumo

Frøken Fryd

Hasse

Liberty

Kaj

LA3939

 

- Så der er plass til flere!

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Står litt stille for meg i dag....?
Det er bare rimelig det, du kjenner ham nok ikke. Her er et blinkskudd tatt av den omtalte 3288:

 

P6160093__Small_.JPG

 

Som man ser, hadde Kaj ved denne anledningen skuten full av fruentimmer. En hel bunch sykepleiere på båttur. Worse hadde en tilsvarende gjeng med kaklende høns om bord. I begge båter var selvsagt de respektive rederinner på plass for å holde skipperne i ørene. :cryin:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...