Jump to content

BPs julemiddag i Bergen 2006


Kjell E

Recommended Posts

Jeg var ikke med i fjor og tror heller ikke jeg kjenner noen av de andre deltagerne (dvs. mulig Skipper_Worse var i båten bak oss 3 dager på Husnes i sommer), så jeg trenger dermed noen praktiske opplysninger.

 

Samme her- enste jeg kjenner er Obelix og traff Frøken Fryd på Lostweekend, men det skal bli kjekt å treffe "kollega" under lystig lag. :cheers:

Redigert av Ubåtfender (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dress code - ingen. Men jeg tror nok at etablissementet vil være overlykkelig om vi har klær på oss, som et minimum....

 

Casual er godt nok, så kjøss-meg-i-ræ*a-frakken, flossen og baugpropellen kan trygt være der de er.

 

Bordet er bestilt på Wesselstuen fra 19:30 - men i tråd med god tradisjon er det mulig, kanskje naudsynt, å møte tidligere. I fjor var flere av oss på Scruffy Murphys fra ca 18:00 hvorfra vi gikk i flokk og rad til spisestedet. Nå er det meddelt at himmelens sluser skal åpnes i morgen, slik at det kanskje er bedre å møtes på Logehaven til de innledende rundene? Hva mener dere?

 

Logehaven er jo vegg i vegg med Wessel, og den er til alt overmål overbygget.

 

I fjor hadde jeg med noen miniatyrer av Baatplassen sin vakre vimpel som jeg blafret med, det vakte oppsikt hos de rette menneskene - jeg skal se om jeg ikke får trykt noen til i morgen også. Ellers er det bare å ringe meg, telefon 90 79 17 65, så kan jeg sørge for los til trygg havn. Det samme gjelder den frydefulle som, til sin store fortvilelse, ikke kan delta i selve baccanalet - men da er det jo snakk om bakefter....

 

Forresten, det er ennå mulig å melde seg på dette førjulstidens vakre eventyr, så hvis der er noen der ute som har lyst - hva fanden nøler i efter?

 

Mvh,

Kjell :cheers:

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Hvor mange av de til dette frydefylle evenement møtende er det som ennå ikke har latt sitt fartøi pryde med baatplassen-klistreemrker? Jeg har i min besittelse et anselig antall for utdeling.

 

Alternativt til beklistring på fartøiet kan jo også disse klistremerker påføres hjemmets telefonnummer og deretter klistres i pannen, i fall arrangementet kommer helt ut av kontroll. :cheers:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Hvor mange av de til dette frydefylle evenement møtende er det som ennå ikke har latt sitt fartøi pryde med baatplassen-klistreemrker? Jeg har i min besittelse et anselig antall for utdeling.

 

Alternativt til beklistring på fartøiet kan jo også disse klistremerker påføres hjemmets telefonnummer og deretter klistres i pannen, i fall arrangementet kommer helt ut av kontroll. :cheers:

 

Jeg tar gjerne imot. Så får vi se om det blir pannen eller båten som prydes med baatplassen logo...

Link to post
Share on other sites

Securitè - Securitè - Securitè

 

Alle båter, dette er LA3939 - for viktig melding, les videre:

 

Avtalen med Wesselstuen er at jeg skal gi beskjed om endelig antall i morgen klokken 12:00.

 

Det er bestilt til 20 stykker, til nå har 17 meldt seg på. Dette betyr altså at det er fremdeles plass til tre heldiggriser - disse har, hver for seg eller samlet, altså frist til fredag klokken 12 til å melde seg på.

 

Dere som har meldt dere på, sjekk gjerne listen i fall noen er uteglemt:

 

Skipper_Worse

Ubåtfender

Outbreak

O.b.lix

Sumo

Hasse

Liberty

Kaj

Nibba

LK6647

Asunde

bmo

Wellcraft

+ gjest

Lysebotnen

Lillefix

LA3939

 

 

Skulle hilse fra servitøren....

 

beerblonde.jpg

 

- som beklager at hun har fri i morgen.....

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...