Jump to content

BPs julemiddag i Bergen 2006


Kjell E

Recommended Posts

Trenger vel strengt tatt ikke si noe mer?

 

Pinnekjott.jpg

 

I fjor startet det med at Wicma hadde vært på julebord, og fått et lite virus…..

 

Så ble Outbreak sulten på pinnekjøtt.

 

Dermed var det gjort.

 

Vi hadde flaks, fikk plass i siste liten. I år bør vi vel være litt tidligere ute, kan ikke stole på flaksen hele tiden, vel?

 

Så med tillatelse har jeg laget en poll (selv om tråden er O.T.) – og satt inn noen fredager fra slutten av november og frem til 15. desember. Jeg antar at fredager passer best? (Tør vel strengt tatt ikke ta med den 22/12?)

 

Ut fra avstemmingen bestiller jeg ca 20 plasser på Wesselstuen, med Holberg som en backup – høres det greit ut? (For de utrente, Wessel er vel så trivelig (men litt større lokale) som Holberg. Konvoiering fra stasjon Scruffy blir litt lengre, men med god eskorte går det bra.

 

Tenkte å la pollen gå en ukes tid, så tar vi frem tråden igjen når det nærmer seg med hensyn til påmeldinger osv.

 

 

Mvh,

Kjell

 

Fanten - hvor ble det av pollen?

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

De verste sitter bakerst.

:crazy::drink::crazy::drink:

 

Bare bestem dato og er jeg i nærleiken så setter jeg gjerne bakerst igjen...

 

Kjempe hyggelig var det i fjor...og noen av oss møtes jo på kontoret i Stavanger helgen etter nyttår også... eller hva LA3939

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

: noen av oss møtes jo på kontoret i Stavanger helgen etter nyttår også

 

Yepp, det gjør vi. Men denne gangen håper jeg du husker å stemple ut for meg? Jeg antar at du ikke lenger er så interessert i å ta opp diskusjonen fra i mai, nå som du er blitt lakenartist? :lol:

 

Lurer egentlig litt på å pålegge deg møteplikt til julemiddagen...... :cheers:

 

TGIF!

Kjell

Redigert av LA3939 (see edit history)

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Ja ja. 4 stemmer og 4 forskjellige svar :lol:

Er flere av helgene som passer, men vi kan vel skippe 24/11 hvis ikke det passer for "sjefen" :wink: Den som organiserer bør jo få være med vettu :yesnod:

Stemte 17/11 men det var helst fordi jeg ikke klarer å vente helt til Desember. 1/12 går jo fint det også.

Link to post
Share on other sites

Da, gode venner, har vi fått innpass.

 

Basert på pollen, har jeg nå bestilt 20 plasser på Wesselstuen klokken 19:30 fredag 1/12

 

Vi gjør som i fjor, påmelding til meg enten her i tråden eller via IM. Antallet er ikke hugget i stein ennå, slik at det er bare å melde seg på.

 

Prøvde å legge inn i kalenderen, men fikk beskjed om at den ikke eksisterer, eller så har jeg ikke tilgang.... Skal se nærmere på det når jeg kommer hjem i ettermiddag.

 

TGIF!

 

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...