Skipper Worse Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Jeg er klar!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
JanB Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 (redigert) Dessverre var det feil dato for min del. Er trippelbooka den dagen og må nok dessverre prioritera eit møte og ein annan middag den dagen. Men eg håpar de får ein fin kveld! Redigert 20.Oktober.2006 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Det var da som bare f... hva er dette for prioritering, janb??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sydvesten Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Reiser fra Haugesund tordagen tilbake til Porsgrunn, middag med jobben på kvelden... Fruen har snakket om at hun vil ha en helg i Bergen i løpet av høsten... lurer på om jeg skal invitere henne med på tur fra fredagen til søndagen... så kan hun besøke venninner på kvelden og jeg løse de store og alvorlige sakene på Wesselstuen på kvelden... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ubåtfender Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Jeg har ikke votet ettersom det passet alle helger, men stiller opp 1/12 Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Goddis77 Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 1/12 er da en fin fin helg Er med jeg! Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Jeg kommer også! Om Lillefix kommer, vet hun ikke enda, fordi hun skal egentlig på jobb og må da få seg fri. Men noen av oss har vett itl å ha fri i helgene og kommer altså! Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 20.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2006 Jeg blir også med. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 21.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 Noen mulighet for at denne kan bli limt på toppen igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 21.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 Jeg melder meg også på Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 21.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 Melder meg på i år også, selv om det skar seg i fjor. Så langt ser det positivt ut for 1/12 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 Dette ser jo ut til å kunne bli et alvorlig livat lag. Man gleder seg!! (Og QB har kjøpt ny kjevle ... ) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 21.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2006 (redigert) Listen begynner å vokse, og flott er det Jeg merker meg etterhvert som folk gir beskjed om at de stiller her i tråden. For ordens skyld, dette gjelder de som gir beskjed etter at jeg la ut tid og sted i posten den 20/10. Så langt har jeg notert: Skipper_Worse Ubåtfender Outbreak O.b.lix Asunde S/Y Cleopatra Sumo LA3939 Altså 8 stykker. Keep them coming! Jeg vet ikke når Wesselstuen ønsker endelig antall, men vi tar det som det kommer. Holder et øye med tråden nå, og oppdaterer listen etterhvert. Når kalenderen sier november så tenkte jeg å spørre om å få låne litt superlim.... Mvh, Kjell Redigert 21.Oktober.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Jeg er jo naturligvis med så lenge denne arbeidsgiveren min ikke finner på noe tullball Får gjenta spørsmålet fra i fjor, er det noen som kommer med skutene sine? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Jeg er jo naturligvis med så lenge denne arbeidsgiveren min ikke finner på noe tullball Får gjenta spørsmålet fra i fjor, er det noen som kommer med skutene sine? Kunne jo vært artig det da. Får se hvordan det passer inn, men det kan være aktuelt ja. Har aldri vært inne i byn med båten før. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Problemet med å ta skutene inn til byen, er at man skal vel hjem igjen, for å unngå å bli kjevlet eller i aller, aller beste fall bare uglesett i laaaaaang tid fremover ..... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Godt poeng det der Men vi kan jo alle ta narchspillet i båten til Frøken Fryd her Slapp av, bare spøker Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Det kunne vært ubeskrivelig artig å være med på dette julebordet. Har Østlendinger også mulighet til å melde seg på mon tro ? Eller er det kun forbeholdt bergenere Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Skipper Worse Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Mnja, da må det nok til en rørende søknad vil jeg tro. Det skal ikke være lett, vet du!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
CB. Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 he he, skal sette meg ned og formulere en CV med de nødvendige vedlegg Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
olpi Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Kommer vel an på om RBK slår BRANN i kveld Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Tenkte i samme baner men tør ikke nevne order fotb....... Ønsker nå de feststemte unge herrer lykke til i kveld og håper de ikke tar helt av Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
o.b.lix Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Godt poeng det der Men vi kan jo alle ta narchspillet i båten til Frøken Fryd her Slapp av, bare spøker Jeg stiller med tortilla-chipsen! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Jeg har chili-nøttene klar!!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
hasse Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Okey jeg melder meg på og. Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.