o.b.lix Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Okey jeg melder meg på og. Var det tortilla-chipsen eller chili-nøttene som fikk deg på gli? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Godt poeng det der Men vi kan jo alle ta narchspillet i båten til Frøken Fryd her Slapp av, bare spøker Skal ikke låve noe til noen, må få varme i båten først, ryktene østfra tilsier at det går mot kaldere tilværelser. Her i Bergen er det nesten sånn at julebordene arrangeres under åpen himmel Jeg stiller med tortilla-chipsen! Ja det blir det liv i vågen når måkene har julebord... Jeg har chili-nøttene klar!!! Da må vel jeg stille med da... Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Fikk fart i Wallasen min idag. Godt med varme Holdt på å skrive at jeg kunne ta med men ser jo at Frøkenen har allerede meldt seg Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Mye varme i god drikke???? Det blir nokk en skikkelig party he he Jeg stiller med Saltstenger Du sa du skulle ta med tortilla chips på Lostweekeekend, så ikke noe til det jeg O.B.LIX Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
o.b.lix Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Du sa du skulle ta med tortilla chips på Lostweekeekend, så ikke noe til det jeg O.B.LIX Da så du ikke etter på cbc-dekket til frøken fryd... Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 24.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2006 Shit 1/12 ryker for meg, vi skal dessverre ha julebord med jobben den dag. (Skulle ha stemt for 8/12 ) Arild Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 24.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2006 Shit 1/12 ryker for meg,vi skal dessverre ha julebord med jobben den dag. (Skulle ha stemt for 8/12 ) Arild Men der er vel en liten åpning for en snarvisitt bortom oss hvis dere havner på byn Var trivelig forrige gang. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.November.2006 Del på Facebook Svart 9.November.2006 En tjommi av meg melder sin ankomst, han har en Bayliner 3288 og heter Kaj. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Er arrangementet åpent for utenforstående, da? Den omtalte herre er forøvrig ikke ukjent... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Er arrangementet åpent for utenforstående, da? Den omtalte herre er forøvrig ikke ukjent... Vel, båten har cbc dekk og er kjent blant flere av båtplassens medlemmer Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Er jo en fin anledning til å lokke ham inn i dette fellesskapet da. Eller er han allerede medlem? Virker som en del "gruer" seg for å bli vervet Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 (redigert) Er jo en fin anledning til å lokke ham inn i dette fellesskapet da. Han kjenner til Båtplassen og vil nok dukke opp her etterhvert, men han er litt fersk på data (jeg regner med ingen sladrer på meg nå ) For den som virkelig er nysgjerrig kan en gå inn på Båtens forrige eier sin hjemmeside der det står om en ferd gjennom usa sine elver på 63 dager. Ikke alle som kan skryte på seg en sånn tur Redigert 10.November.2006 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Vel, båten har cbc dekk Jeg skal ta med nok tortilla-chips til begge CBC-dekk, jeg Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 10.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2006 Vel, båten har cbc dekk og er kjent blant flere av båtplassens medlemmer Står litt stille for meg i dag....? Nåja, her er oppdatert liste - 11 stykker: Skipper_Worse Ubåtfender Outbreak O.b.lix S/Y Cleopatra Sumo Frøken Fryd Hasse Liberty Kaj LA3939 - Så der er plass til flere! Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Står litt stille for meg i dag....? Det er bare rimelig det, du kjenner ham nok ikke. Her er et blinkskudd tatt av den omtalte 3288: Som man ser, hadde Kaj ved denne anledningen skuten full av fruentimmer. En hel bunch sykepleiere på båttur. Worse hadde en tilsvarende gjeng med kaklende høns om bord. I begge båter var selvsagt de respektive rederinner på plass for å holde skipperne i ørene. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 10.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2006 (redigert) Ah, da skjønner jeg. Husker godt den fredagen der, du gikk rundt på brygga og mannet deg opp til å utholde denne ordeal. Var den dagen jeg hentet båten med ny motor. Nyyyydelig spring i den båten der! TGIF! Redigert 10.November.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 (redigert) En fryktelig dag/kveld. 3288 er antakelig noe av det lekreste Bayliner har klart å lage. Tidløs eleganse. Redigert 10.November.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Her har du enda ett bilde av noen lekkerbisker Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Hvor???? Ser ikke en eneste blondine der, jeg??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Nibba Svart 10.November.2006 Del på Facebook Svart 10.November.2006 Så det var mulig å melde seg på til Julebordet, så da gjør jeg det nå. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 11.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2006 (redigert) Den e go, Nibba! Det er ennå flere plasser igjen, og 12 påmeldte til nå. Mvh, Kjell Redigert 11.November.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2006 13 til bords.... vi trenger flere! So far: Skipper_Worse Ubåtfender Outbreak O.b.lix S/Y Cleopatra Sumo Frøken Fryd Hasse Liberty Kaj Nibba LK6647 LA3939 - Det er bare å henge seg på! Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gnisten Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Vahhh... Hvordan havnet jeg inn på listen her ??? IM`er da strengt til "privat" bruk ? ! Tror jeg må ta meg en prat med Worse om dette når "tvangsinnmeldingen" er i gang på Wesselen ! Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Sorry LK 6647 men når det gjelder årsmøtet i Bergensfraksjonen er alle metoder tillatt for å få opp fremmøtet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Er blitt en tradisjon nå vettu. Skal MYE til for ikke å møte opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.