CB. Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Jeg skal en tur til både Stavanger og Bergen, det hadde vært hyggelig om det var plass på julebordet, så kan jeg planlegge litt nærmere med hensyn til de jeg skal besøke. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2006 Contraband, der er ledige plasser ennå Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2006 Vahhh... Hvordan havnet jeg inn på listen her ??? IM`er da strengt til "privat" bruk ? ! Tror jeg må ta meg en prat med Worse om dette når "tvangsinnmeldingen" er i gang på Wesselen ! Har du hilst på min advokat? Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Nåhh, du må huske at godeste Francis sin norske overmann kommer på julebordet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2006 Kan bli a clash of titans, det derre, ja! Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
CB. Svart 13.November.2006 Del på Facebook Svart 13.November.2006 Takk for det. Det tror jeg kan bli artig. Vurderte det også i fjor men da passet det litt dårlig. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
JanB Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 (redigert) Er blitt en tradisjon nå vettu. Skal MYE til for ikke å møte opp Og eg må på julemiddag i Oslo i staden... Redigert 14.November.2006 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Kjell E Svart 14.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2006 Ikke bra, JanB..... Menmen, må man, så må man. Jeg skal heller ta meg av akkevitten din. Jeg er grei sånn. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Kjell E Svart 14.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2006 Forøvrig kan jeg meddele herskapet at jeg i aften har testet årets pinnekjøtt. Bondehæren (velsigne dem) har atter en gang fremfødd en generasjon prima småfe til dette framifrå bruk. Vi har all grunn til å se frem til dette. Sofaen og et par har vært min venn i kveld. Kvalitetstid, med andre ord. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
asunde Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Blir med likevel og dropper dermed julebord på jobben til fordel for båtlivet... Arild Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Jeg blir desverre ikke å se rundt bordet når pinnekjøttet glir ned. Jeg ble akkurat invitert i brullyp samme dagen til en nær venn. Jeg vil likevel forsøke å møte gjengen etter maten, jeg regner med at de som gikk tidlig i fjor ikke gjentar den tabben Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Siden Frøken Fryd melder avbud hiver jeg meg på, men forventer å få plass lengst inne i kroken som sist................. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Kjell E Svart 15.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2006 Asunde - glimrende eksempel til etterfølgelse! Fr. Fryd...... Det får gå for denne gang, hadde det vært ditt eget bryllup, derimot.... Og ja, jeg antar at en eller flere av byens skjenkestover blir frekventert både før og etter. Bmo - satt og lurte på om jeg skulle minne deg på dette, men der kom du ja! Mvh, Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Hans-Petter Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 det hadde vært kjekt og vere med på julebordet ,men skal til østlandet med ungene på danse stevne Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 (redigert) Bmo - satt og lurte på om jeg skulle minne deg på dette, men der kom du ja! Mvh, Kjell. Har nok fulgt med, men det er så mye som skal klaffe i en hektisk hverdag, men nu ser det ut som om det skal gå.... Redigert 15.November.2006 av bmo (see edit history) Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lillefix Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Eg vurderer å henge meg på visst det ikkje er for seint? Arbeider hardt med å skaffe barnevakt til dei søte små matrosene....... Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Frøken Fryd Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Eg vurderer å henge meg på visst det ikkje er for seint? Arbeider hardt med å skaffe barnevakt til dei søte små matrosene....... Jeg har hørt at O.b.lix var interresert i barnevakt... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 20.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2006 Lillefix: Neida, det er langtfra for sent. Har 14 stk på lista til nå, og jeg bestilte 20 plasser. Kommer neppe til å sette noen frist før jeg får kniven på strupen fra Wessel mht endelig antall. Så det er bare å hive seg rundt! Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
o.b.lix Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Jeg har hørt at O.b.lix var interresert i barnevakt... Når ikke du kommer, så jeg ta til takke med Lillefix Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 24.November.2006 Del på Facebook Svart 24.November.2006 Ja på denne tiden om en uke sitter vi i det lystigelag og nyter både øl og mat Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Skipper Worse Svart 24.November.2006 Del på Facebook Svart 24.November.2006 (redigert) Nåhh ..... omkring kl. 22:00 er vi vel laaaaangt inne i dypsindige diskusjoner om meningen med livet. Redigert 24.November.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Lillefix Svart 24.November.2006 Del på Facebook Svart 24.November.2006 Barnevaktlista er nesten klar så det ser bra ut. Får endelig avtale etter helga. Meningen med livet høres spennende ut. Er et tema som aldri har blitt diskutert før Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Skipper Worse Svart 24.November.2006 Del på Facebook Svart 24.November.2006 Jeg tar det fra Tom & Herodes: "...Jeg spurte om no'n råd, og meningen med livet. Og Gud, han sa til meg, "sett deg ned og ta no'n stive!" Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 25.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2006 (redigert) Ved tidligere anledninger har så mangt vært tema for diskusjon, jeg nevner blott stikkord, blondinner vs brunetter, hammerdown vs hammerup, skål vs skål (okei, dette er en no-brainer), skal vs skal ikke, hekksjøens betydning for kystkulturen i middelalderen (Worse, her har du en oppgave...), Cognac, skal det staves med C eller K - er det Djevelens munnvann eller ei - med andre ord, der er en sann multitude av emner som er prekvalifisert for høiere diskusjon! Som regel, uten nevnevedige unntak, vi har en tendens til å ramle ned på det minste felles multiplum, med andre ord, vi skåler med hinanden, i dypeste og ekteste ærbødelse! For hva er vi? Om ikke en forsamling mennesker med ett til felles; vi elsker sjøen og alt dens vesen! Ærbødixt, Kjell Redigert 25.November.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Conehead Svart 25.November.2006 Del på Facebook Svart 25.November.2006 Ønsker dere lykke til med arrangementet. Dette må da bli mye mer vellykket en det jevne bedriftsjulebord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.