Skipper Worse Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Er også et hotell i Strandgaten (nordenden av gågaten) Det Gode, Gamle Augestin Stamsted for Worse & Wenner i 25 år -- vi holde jolagilde der hvert eneste år. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Lillefix Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Rom på Scandic er bestilt! Da er vi klar Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
o.b.lix Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Rom på Scandic er bestilt! Scandic/Hilton om jeg må be... Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Jeg var ikke med i fjor og tror heller ikke jeg kjenner noen av de andre deltagerne (dvs. mulig Skipper_Worse var i båten bak oss 3 dager på Husnes i sommer), så jeg trenger dermed noen praktiske opplysninger. Tid / sted? Hvordan/hvor treffes vi? Noen "dress code"? Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 (redigert) Jeg var ikke med i fjor og tror heller ikke jeg kjenner noen av de andre deltagerne (dvs. mulig Skipper_Worse var i båten bak oss 3 dager på Husnes i sommer), så jeg trenger dermed noen praktiske opplysninger. Samme her- enste jeg kjenner er Obelix og traff Frøken Fryd på Lostweekend, men det skal bli kjekt å treffe "kollega" under lystig lag. Redigert 30.November.2006 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Kjell E Svart 30.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2006 (redigert) Dress code - ingen. Men jeg tror nok at etablissementet vil være overlykkelig om vi har klær på oss, som et minimum.... Casual er godt nok, så kjøss-meg-i-ræ*a-frakken, flossen og baugpropellen kan trygt være der de er. Bordet er bestilt på Wesselstuen fra 19:30 - men i tråd med god tradisjon er det mulig, kanskje naudsynt, å møte tidligere. I fjor var flere av oss på Scruffy Murphys fra ca 18:00 hvorfra vi gikk i flokk og rad til spisestedet. Nå er det meddelt at himmelens sluser skal åpnes i morgen, slik at det kanskje er bedre å møtes på Logehaven til de innledende rundene? Hva mener dere? Logehaven er jo vegg i vegg med Wessel, og den er til alt overmål overbygget. I fjor hadde jeg med noen miniatyrer av Baatplassen sin vakre vimpel som jeg blafret med, det vakte oppsikt hos de rette menneskene - jeg skal se om jeg ikke får trykt noen til i morgen også. Ellers er det bare å ringe meg, telefon 90 79 17 65, så kan jeg sørge for los til trygg havn. Det samme gjelder den frydefulle som, til sin store fortvilelse, ikke kan delta i selve baccanalet - men da er det jo snakk om bakefter.... Forresten, det er ennå mulig å melde seg på dette førjulstidens vakre eventyr, så hvis der er noen der ute som har lyst - hva fanden nøler i efter? Mvh, Kjell Redigert 30.November.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Ubåtfender Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Så da forser vi på Logehaven kl. 1800 Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
hasse Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Logehaven kl 1800 Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Skipper Worse Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Hvor mange av de til dette frydefylle evenement møtende er det som ennå ikke har latt sitt fartøi pryde med baatplassen-klistreemrker? Jeg har i min besittelse et anselig antall for utdeling. Alternativt til beklistring på fartøiet kan jo også disse klistremerker påføres hjemmets telefonnummer og deretter klistres i pannen, i fall arrangementet kommer helt ut av kontroll. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Birchwood 320 Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Spørs om vi når til byen til kl1800. Får sjå Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Goddis77 Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Hvor mange av de til dette frydefylle evenement møtende er det som ennå ikke har latt sitt fartøi pryde med baatplassen-klistreemrker? Jeg har i min besittelse et anselig antall for utdeling. Alternativt til beklistring på fartøiet kan jo også disse klistremerker påføres hjemmets telefonnummer og deretter klistres i pannen, i fall arrangementet kommer helt ut av kontroll. Jeg tar gjerne imot. Så får vi se om det blir pannen eller båten som prydes med baatplassen logo... Sitér dette innlegget Link to post
Nibba Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Jeg har ikke klistremerker, så det ville vært greit og hatt på båten Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 30.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2006 Mindre enn 24 timer..... Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Birchwood 320 Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Gleder meg gleder meg.. oiiii som eg gleder meg.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Kjell E Svart 30.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2006 Securitè - Securitè - Securitè Alle båter, dette er LA3939 - for viktig melding, les videre: Avtalen med Wesselstuen er at jeg skal gi beskjed om endelig antall i morgen klokken 12:00. Det er bestilt til 20 stykker, til nå har 17 meldt seg på. Dette betyr altså at det er fremdeles plass til tre heldiggriser - disse har, hver for seg eller samlet, altså frist til fredag klokken 12 til å melde seg på. Dere som har meldt dere på, sjekk gjerne listen i fall noen er uteglemt: Skipper_Worse Ubåtfender Outbreak O.b.lix Sumo Hasse Liberty Kaj Nibba LK6647 Asunde bmo Wellcraft + gjest Lysebotnen Lillefix LA3939 Skulle hilse fra servitøren.... - som beklager at hun har fri i morgen..... Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
hasse Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Ååå eg gleder meg til den serverings damen. Håper hu har bordet våres hele aften. ( kraftige trim plan for og ha så mye løft) Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Birchwood 320 Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Begynt å drikke tidlig du.. Ho har jo fri Fredag.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Skipper Worse Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Han var nok blendet av hennes store, runde blå øine :lol: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Hydrox Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Og han fikk ikke med seg at hun ikke skulle være der......*flirer* Kos dere i kveld gutter!! Måtte hell og lykke følge Skipper_Worse og hans mannskap..!!! Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Hvor mange av de til dette frydefylle evenement møtende er det som ennå ikke har latt sitt fartøi pryde med baatplassen-klistreemrker? Jeg har i min besittelse et anselig antall for utdeling. Jeg beklistrer gjerne fartøiet med nogle sådanne Sitér dette innlegget Link to post
Nibba Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 4 timer og 25 min til det braker løs Sitér dette innlegget Link to post
hasse Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 De var synd at hu var fri i dag Nå ligger PERLO gott førtøyd vid Shettland Larsen. Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
Kjell E Svart 1.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Det nærmer seg med storsmskritt ja. For de som ikke vet veien til Wesselstuen, ikke følg ruten som denne taxisjåføren tar! Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Ubåtfender Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 4 timer og 25 min til det braker løs Allerede begynt, kan ikke være så seine da det er få å joine nå da men anyway Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Ubåtfender Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Det nærmer seg med storsmskritt ja. For de som ikke vet veien til Wesselstuen, ikke følg ruten som dennetaxisjåføren tar! Ja lurer på hvem som var edru- han som skulle til wessel eller sjåføren Sjåføren maste om øl 10.15 om formiddagen Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.