Jump to content

Baatbygger forum


Skippern1980

Recommended Posts

Men jeg synes at det er litt rart at du kommer som helt ny og til og med i første innlegg fisker du etter folk til eget forum. Hvis du har et ønske om noe eget trebyggergreier så start en tråd her da vel. Det er en del prosjekttråder på dette forumet.

Du er jo helt ukjent for alle her og har du glemt å skrive noe i profilen din?

Hvilken kant av landet er du fra?

Åssen båt har du?

Osv, osv

Link to post
Share on other sites

Jeg føler ikke at baatplassen er forumet for bare de med båter til flere milioner. Ser av de temaene som inntereserer meg mest at det er stor entusiasme her hos alle forskjellige typer båteiere.

Link to post
Share on other sites

For de som lurer på hvilken båt jeg har ..jeg har en 14fot jolle som jeg ga 1000kr for..det er ikke store planer jeg har men litt er det da..forumet som er her er kjempe bra..det må jeg jo bare si..her kan det hentes mye nyttig info..MEN..det er litt knotete og finne frem her...jeg er IKKE ute etter og stjele noen medlemmer herifra men tenkte at det er kanskje greit med et eget bygge forum.

 

Men hvis folk missliker det sterkt kan jeg fint legge det ned igjen....

 

Jeg har fått mye positiv respos på at det blir tatt i et tak for og samle folket litt mere men det er ikke noe imot det negative som har dukket opp..

 

MVH Skippern.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Jeg stusset over teksten i første innlegg. Håper ikke baatplassen blir oppfattet som et sted for bare de med båter til flere millioner... :rolleyes:

 

Båtplassen er vel som båtverden ellers... Båter i alle sjangere.. Men interessen er vel stort sett lik for de fleste uansett båt og hvor dyr/billig den er.

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...