Seilaren Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Dere har tydeligvis ikke møtt Sleipner Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Jawik Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 (redigert) Må passe oss for moderatorerna nå som verten - Sleipner93 - er ute. Intet politisk, intet religiøst, intet vanedannende, og intet kvinner kan debatteres her på BP. Lørdag... Har nok avslørt hva 93 står for... Hans nye drikk på 93 % med celledyr som også kan anvendes til smørning av hans motor. Redigert 1.Mars.2008 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Seilaren Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 aha... er vel best å passe seg ja.. mens vi venter på at sleipner kommer tilbake får vi kose oss med en ubåt da... Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Jeg spiser nå ikke nugatti nå lenger... (Av og til riktignok). Men som dere sikkert har sett på bildene i denne tråden står det endel brusflasker rundt omkring i båten :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 hehe.men man bare må jo ha sukker for å klare å tenke klart da... :) Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Hehe... Etter tungt og slitsomt arbeid er det greit med et glass brus (eller to ) Derimot med "potlearbeid" med elektrisk annlegg o.l er det mye bedre med en kopp med god og varm kakao! Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 ja, litt upraktisk å sitte å hoppe av sukkerkick når man trenger litt konsentrasjon... Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Du drikker bare pils/øl du :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 tenk om han hadde vært en sånn datafreak istedet, som deg og meg Å han er nok en datafreak fortsatt du...i forhold til meg Fint å få ut motoren å få den malt. Må nok fikse litt på yanmaren til våren, Min skal ikke se værre ut enn din Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Du drikker bare pils/øl du :lol: Haha, har du montert overvøkningskamera i kjøleskapet mitt? Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Jeg er synsk.. :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 huff å huff, der røyk tanken om å være et godt forbilde for dagens ungdom... Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Seilaren Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Nå skal ikke jeg spre rykter. Men jeg går i biologiklasse med Sleipner sin søster, og jeg har nå fått høre noen historier fra heimen... Noe væske i kjelleren som har stått der en stund... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Nå skal ikke jeg spre rykter. Men jeg går i biologiklasse med Sleipner sin søster, og jeg har nå fått høre noen historier fra heimen...Noe væske i kjelleren som har stått der en stund... hehe, det haar vel mere med kjemi enn biologi å gjøre vel? Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Hyyyyyyyyyyyyyyyyysj! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 hehe, det haar vel mere med kjemi enn biologi å gjøre vel? "Du e inne på någe" Som norsklæreren min sier hver gang jeg svarer på et spørsmål... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Sleipner: er det nytt miljøvennlig drivstoff du driver å forsker på eller er det inspirasjonsveske til nytt overbygg? Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Jeg sier ikke noe jeg... :wink: Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 vi skal ikke si det bort.. . Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Sleipner93 Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Visst du virkelig vil vite hva det er for du heller sende en IM Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Vi lover å være snille.... Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Spørs det da... Neida. Sleipner er som de fleste andre, Men båt er viktist al alt! <---Metanol rødsprit fra biltema Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sinten Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 <---Metanol rødsprit fra biltema Då må du hugse å sile det igjenom ein loff først Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Hilmar 2 Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 (redigert) Nå setter vi strek på alt dette våset og kommer oss over på båtema igen! Redigert 1.Mars.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.