Flid Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 (redigert) Nordhavnen på Vesterø akkurat nå...kanskje noen få ledige plasser i gjestehavnen. Redigert 25.Juli.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Sommerens heftigste regnbyge på Læsø. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Vi slapp unna den her i Sæby! Du får snart inn den minste 50 foteren jeg har sett Flid, en Jeanneau 50 DS, som lå utenpå oss i natt. Den var nok mer en 43 foter:) Mulligan, har du plass til oss i morgen? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Vi slapp unna den her i Sæby! Du får snart inn den minste 50 foteren jeg har sett Flid, en Jeanneau 50 DS, som lå utenpå oss i natt. Den var nok mer en 43 foter:) Mulligan, har du plass til oss i morgen? Vi er klar, ledig plass i Nordhavnen:-) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Læsø i dette været....hmmm nei...tror ikke det er aktuelt i år. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Det var 50 foteren jeg mente Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 (redigert) Læsø i dette været....hmmm nei...tuelt i år. Trivelig å treffe på en gammel Baatplasstraver. Det var "nesten flatt" i dag og strykebrett mot Skagen. Det ser ut som det blir verre i morgen utpå dagen skal en tro på denne. Nesten ikke båt i Østerby og her kan det se ut som en blir liggende en stund. Redigert 31.Juli.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
lano2 Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Roger-jo... Ser du er byttet ut med en swift trawler i dag, så det stemmer sikkert at du har forlatt Sæby! Begynte frokosten med tuborg og stjerneskudd!!! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Mulligan, har du plass til oss i morgen? Bra med plass i Skagen. August er den beste tiden i Skagen. Københavnere og Nordmænd har reist hjem. Og matforretningene holder på å ta vekk sommerkolleksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Hva betyr det Mulligan. Må vi ha medbrakt øl da? er de tomme? Rydder du et helt basseng til oss? Et BP basseng? Sitér dette innlegget Link to post
hva_er_problemet Svart 31.Juli.2016 Del på Facebook Svart 31.Juli.2016 Skagen ? Er dere alle på vei hjem ? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 Det blæser i Skagen... God plass... Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 Vi tok bussturen over til Vesterø i dag klede oss godt for vi har blitt lurt før av været øst og vest er ikke like. De tre timene vi var der virket det som Sola og regnet var et elskende par som rullet seg rundt i høyet sol og vann annenvær gang. Denne gangen fant vi Flid og hadde en hyggelig prat. . Synd de ikke har web kamera her, ser at Vesterø har middel på 11,7 og 15,3 i kasta her måler jeg 5 til 10. Vannet la vi igjen i Byrum, men sola har en løs ledning, kommer og går og kommer igjen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
lano2 Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Det blåser i Skagen, men med optimal langturbåt, så ordner det seg! Sitér dette innlegget Link to post
hva_er_problemet Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Fin seilvind på onsdag ! Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Fremdeles bygevær på Læsø. Dagens byge er akkurat ferdig og solen skinner igjen. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Ingen byger i Skagen, pga vinden. Den optimale langturbåten vår ligger og dupper langs kaien. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Landliggerfest i Ålbæk. Helstekt smågris og mye annet godt. Det var dekt med langbord og benker i bakhaven på kroa. Mye folk og god musikk. 1350 spreke MTU hester førte meg raskt og komfortabelt tilbake til Skagen. Og i kveld spiller Flemming Fiol på Viceværtshuset. Life's good. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Landliggerfest i Ålbæk. Helstekt smågris og mye annet godt. Det var dekt med langbord og benker i bakhaven på kroa. Mye folk og god musikk. 1350 spreke MTU hester førte meg raskt og komfortabelt tilbake til Skagen. Og i kveld spiller Flemming Fiol på Viceværtshuset. Life's good. Hmm...perfekt sommerstemning i DK. Sitér dette innlegget Link to post
hva_er_problemet Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 (redigert) Ser også at Grenå har store planer...så det gjelder å følge med litt - og ikke bare kjøre i blinde etter gamle "ruter" <YOUTUBE> Redigert 3.August.2016 av hva_er_problemet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 (redigert) Oppe 0500 i dag for å se om det var vær etter det værmeldingen meldte i går Det var den og vi sa farvel Danmark og 1/2 til 3/4 m dovne dønninger førte oss til Källö Knippla ikke et sjøsprøyt på turen flagget hang rett ned. Redigert 3.August.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Jøss..... ligger på Tunø...her blåser det stadig 15 meter...og vart oppi 18 i kasten, nå regner det fikk bli stjerneskudd mit Weissbier.....det går det også Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Ha, ha. Vi lider med deg Gunga D. Tror jeg må ta meg et glass rødvin, om det ikk blir flere kjøreoppdrag i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Nå kom det en tysk o la seg utenpå.....så nå kom Weissbieren til god nytte. gramatikken går betydlig enklere med ett par Weissbier, lurer på hvorfor vi ikke startet alle tysktimer i skolen med Weissbier Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Å ikke starte tysktimen med en Weissbier må være spesielt for Sverige. Vi gjorde bestandig det, så vidt jeg husker, på de timene jeg deltok i. An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwischen- forklarer det meste, mer trenger du ikke. Dativ og greier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.