Jump to content

Tør båtfolket å ta denne debatten? (norvei caravan og fritid)


Ficher

Recommended Posts

... De av oss som velger båt gjør det ut fra våre forutsetninger, de som velger bobil/campigvogn gjør det ut fra sine forutsetninger... Jeg kan ikke si hva som er rett og galt for andre enn meg selv..

 

Som snytt ut av Koranen.

 

...nok om det...

 

Har både vogn og båt. Har lovet meg selv at vogna aldri skal henge bak bilen. Den er kjøpt på rot med spikertelt og blir solgt slik også når den dagen kommer. Den blir brukt på vinteren og er et billig alternativ til hytte på fjellet.

 

For øvrig synes jeg å huske at Båtmagasinet testet en Skibsplast 555 HT som "campingvogn" i en av sine utgaver. Kunne jo være noe å tenke på. I USA er det visstnok ikke uvanlig å gjøre dette med båter i størrelsen 24-26 fot.

Link to post
Share on other sites

Jeg går med båt for å SLIPPE å kjøre på landeveien i fritiden. Koser meg i skrogfart og ser transportetappene som spesielt verdifulle. Dorger gjerne underveis.

Dere kommer aldri til å se meg i trafikken med bobil.

Hjertens enig. Jeg lever livet på landeveien og det er ikke ferie for min del å være der i fritiden og.. På vinteren stikker jeg heller på hytta til foreldrene mine..

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...