Jump to content

Kan båter være "sexy"?


Walter_S

Recommended Posts

Hva slags spørsmål er dette? Går det an? Uten å leke sexolog  :wink: så vil jeg påstå at jeg kan får et lite "kikk" av og til, når jeg ser den "rette", den perfekte båten!  :cheers: Nå er ikke jeg særlig pervers, i hvert fall ikke mere enn de fleste - men det finnes båter som får hjertet mitt til å slå litt fortere og inni meg sier det "åhhhhh!". Den evige jakten etter den perfekte og "skjønne" båten er bare enda ett bevis på det. Noe av smittekilden til 3-fots syken finner man sikkert der.

 

Vet også at det finnes båtfolk som kjøper sin første båt, for siden aldri ense andre båter ett eneste blikk! Tror at de er i fåtall - unner dem dog den følelsen av å ikke "flørte" med andre båter mer, men deriomåt være fornøyd med det de har!  :lol: Innerst inni meg så lengter jeg også etter dette. Finne en båt som representerer det jeg drømmer om og forventer meg av en båt. Innrømmer det gjerne, for meg er en båt, ved siden av det rent praktiske med fisking, turer, osv. et objekt som representerer mine drømmer! Båten er friheten for meg samt drømmen om hva jeg, en dag, kan gjøre med henne! :lol:

 

Det er ikke så lett å definere hva som gir meg et "kikk" - f.eks. så blir jeg litt ekstra yr når jeg ser en Fjord MS33 motorseiler, den "skuta" har simpelthen det meste av hva jeg forventer av den "ideelle" båten, ikke minst har den utseende med seg, linjer så vakkert og utstråler styrke samtidig som hun er elegant, grasiøst, og TIDLØS skjønnhet ......

Bilde

.......eller en Fantasi37, en Tresfjord26 eller en Isegransjark(25'). Uforklarlig kjærlighet? Min påstand at båter kan være sexy opprettholdes! :drink:

 

Hvilket akterspeil! Perfekte former og så glatt i huden!  :lol:  - vet ikke hvilken båt det er, men det er en av "disse" som gir meg gåsehud!  :lol:

Bilde

Vil du se "resten av henne"? Værsågod!

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=413...67&pos=11&rub=7

 

Er det flere som har det så som meg? Ah, kom igjen da, vær ærlig og kom ut av skapet, da! :wink: Tørr å innrømme det, vi sier det ikke videre!  :drink:

 

Torsdagshilsen,

Walter_S

:lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Hva slags spørsmål er dette? Går det an? Uten å leke sexolog  :wink: så vil jeg påstå at jeg kan får et lite "kikk" av og til, når jeg ser den "rette", den perfekte båten!  :drink: Nå er ikke jeg særlig pervers, i hvert fall ikke mere enn de fleste - men det finnes båter som får hjertet mitt til å slå litt fortere og inni meg sier det "åhhhhh!". Den evige jakten etter den perfekte og "skønne" båten er bare enda ett bevis på det. Noe av smittekilden til 3-fots syken finner man sikkert der.

 

Vet også at det finnes båtfolk som kjøper sin første båt, for siden aldri ense andre båter ett eneste blikk! Tror at de er i fåtall - unner dem dog den følelsen av å ikke "flørte" med andre båter mer, men deriomåt være fornøyd med det de har!  :lol: Innerst inni meg så lengter jeg også etter dette. Finne en båt som representerer det jeg drømmer om og forventer meg av en båt. Innrømmer det gjerne, for meg er en båt, ved siden av det rent praktiske med fisking, turer, osv. et objekt som representerer mine drømmer! Båten er friheten for meg samt drømmen om hva jeg, en dag, kan gjøre med henne! :drink:

 

Det er ikke så lett å definere hva som gir meg et "kikk" - f.eks. så blir jeg litt ekstra yr når jeg ser en Fjord MS33 motorseiler,

Bilde

eller en Fantasi37, en Tresfjord26 eller en Isegransjark(25'). Uforklarlig kjærlighet? Min påstand at båter kan være sexy opprettholdes! :lol:

 

Hvilket akterspeil! Perfekte former og så glatt i huden!  :lol:  - vet ikke hvilken båt det er, men det er en av "disse" som gir meg gåsehud!  :lol:

Bilde

Vil du se "resten av henne"? Værsågod!

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=413...67&pos=11&rub=7

 

Er det flere som har det så som meg? Ah, kom igjen da, vær ærlig og kom ut av skapet, da! :lol: Tørr å innrømme det, vi sier det ikke videre!  :lol:

 

Torsdagshilsen,

Walter_S

:wink:

Hei

Sensommeren -00 satt jeg på en øy i Oslofjorden og så på en Grand Banks,

ikke spesiellt "sexy" båt, men det var for meg nesten en "våt drøm" uten

noe realistisk håp om anskaffelse.

"En dag vil jeg ha en sånn en", sa jeg til noen båtvenner, og ble møtt med latter. :lol:

  Onsdag før ferien -01 ringte medrederinnen meg på jobben:

  "Nå er det en sånn båt du vil ha til salgs i Aftenposten."

  Torsdag kontaktet vi selger.

  Fredag prøvekjørte vi og betalte håndpenger.

  Mandag betalte vi resten og hentet båten.

  Tirsdag solgte vi seilbåten.

  Onsdag lastet vi om.

  Torsdag dro vi på ferie på Svenskekysten.

Det er egentlig godt man ikke vet noe om fremtiden.

Drømmer kan oppfylles veldig fort, eller forbli drømmer,

men drømmer er i hvert fall gratis.

DET ER IKKE BÅTER, det har jeg erfart. :cheers:

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Hmm....Dette ser ikke bra ut Walter S.

 

:nonod:

 

Jeg aner et stygt sjalusidrama under oppseiling. Jeg har nemlig også et meget godt øye til Fjord MS33 og tenkte på akkurat den båten mens pcen lastet inn innlegget ditt.

 

Du skal holde labbene dine unna akterspeilet hennes!

 

:boxing:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to post
Share on other sites

:boxing:

Du siterer GD, og siterer inkl bildet. Eller?

Hei

Jeg siterer GD i et innlegg hvor det ikke var  bilde.

Bildet har kommet inn mere enn en gang.

Ikke vet jeg, men det er kanskje en indikasjon på hva som har skjedd

på server. :nonod:

P.s.Inlegget skulle ha kommet FØR bildene av skøyta.

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Hmm....Dette ser ikke bra ut Walter S. .........Jeg aner et stygt sjalusidrama under oppseiling. Jeg har nemlig også et meget godt øye til Fjord MS33 og tenkte på akkurat den båten mens pcen lastet inn innlegget ditt. Du skal holde labbene dine unna akterspeilet hennes! :lol:

Vel, BaatGuru, jeg skal prøve å "beherske meg" - men kan ikke love noe!  :nonod:

 

 

Er fortsatt storforelsket i den jeg har jeg....vil nok ikke være utro eller fæl mot henne..noensinne.... :lol: :lol:

Hei henboe! Siden du har funnet den store kjærligheten og er så trofast, har du et bilde av henne? Eller fortell oss i hvert fall hennes navn ( merke og båttype)  :boxing: Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig!  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

......Onsdag før ferien -01 ringte medrederinnen meg på jobben:

  "Nå er det en sånn båt du vil ha til salgs i Aftenposten."

  Torsdag kontaktet vi selger.

  Fredag prøvekjørte vi og betalte håndpenger.

  Mandag betalte vi resten og hentet båten.

  Tirsdag solgte vi seilbåten.

  Onsdag lastet vi om.

  Torsdag dro vi på ferie på Svenskekysten........

Du er ikke sant, giver! :nonod:   Du er verre angrepet av trangen til å inngå flyktige bekjentskaper :lol: enn jeg noensinne har vært!  :lol:

 

Fascinerende, dette kaller man for kjærlighet på første blikk!  :boxing: Gratulerer!  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Jeg aner et stygt sjalusidrama under oppseiling.

Her i huset er der mye sjalusi pga båt. Fru Jensen syns jeg bruker for mye tid på båten, og for lite på hun. Jeg tør ikke tenke på åssan dette kommer til å bli når vi begynner å bygge ny båt. Fruen sa' engang at hvis jeg strøk like mye på hun, som på båten, ville hun få den ene serieo****** etter den annen :boxing::nonod:

 

Og Walter_S: Klart båter kan være sexy. Sikkert derfor at mange av dem har jentenavn. Ikke alltid lett å holde fingerne av fatet. :nono:

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Hvorfor tiltales en båt/skip som hunkjønn :boxing::nonod::lol:

 

 

Forde det skal mye "maling" til for å holde henne vakker over tid...

:lol: :lol: :lol:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Sexy linjer og FRYKTELIG LÆKKERT!!!............

 :yesnod: Hmmmmmmm!  :yesnod:  :flag:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Sjekk denne da:

Bilde

Bilde

Bilde

Den rumpa!!!! Ganske sexy spør du meg.......

 

Er forøvrig til salgs på http://www.finn.no/finn/boat/object?id=374...397&pos=0&rub=7

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...