Jump to content

Kan båter være "sexy"?


Walter_S

Recommended Posts

Definitivt! Bare se på disse "hoftene"! Også "Made in Østfold" (Hvaler), da gitt!  :lol:   - en Spjærøykrysser!  :flag:

 

Bilde

 

:wink: Lyst til å "smugtitte" på damen litt til? Sjekk denne:

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=459...04&pos=27&rub=7

 

:flag:   ......bare så synd at slike pene damer er så forbasket dyr å ha........ :lol:  

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Definitivt! Bare se på disse "hoftene"! Også "Made in Østfold" (Hvaler), da gitt!  :lol:   - en Spjærøykrysser!  :wink:

 

Bilde

 

:lol: Lyst til å "smugtitte" på damen litt til? Sjekk denne:

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=459...04&pos=27&rub=7

 

:flag:   ......bare så synd at slike pene damer er så forbasket dyr å ha........ :lol:  

 

"Sexy" ja............

Se de linjene  :flag:

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Klart at båter kan være sett på som "sexy" .... men alt dette er jo subjektivt... hvem faller du for ... blond, brunette, rød ... høy, slank, store .....eeeeh.....hender, DE hoftene ... 18, 22, 35, 45 år eller eldre.... lav vedlikehold, høy vedlikehold....agressiv, eller ikke... fremadgående eller tilbaketrukket og stille .....

 

Jeg liker svært godt de eltre trebåtene til Riva, samt en god del av de nydelige trebåtene som finnes langs den Norkse kyst ... fra Galeasen Loyal, til den typisk velhodte sørlandssnekka...

 

...ellers så er jeg generelt tiltrukket Italienske former på glassfiberbåtene, hvor Azimut har gjort noe spesielt med vinduene på overbygget ... ikke alle folks smak vet jeg ... og er stor...

 

Bilde

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

...ellers så er jeg generelt tiltrukket Italienske former på glassfiberbåtene, hvor Azimut har gjort noe spesielt med vinduene på overbygget ... ikke alle folks smak vet jeg ... og er stor...

Enig med den..

Men synes Azimut's Leonardo er den peneste, og ikke kan omtales som annet enn meget sexy... men det er jo mer et skip...

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

I mangel av skikkelig båtvær - bare regn og blåst nå for tiden, med landligge til følge - må jeg bare vise frem dette akterspeilet! Hmmmmmm, for noe deilige, fyldige former!  :seeya:   dette er hva tyskerne ville kalle for "ein draller Po"!

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?id=460...46&pos=20&rub=7

Bilde

 

Hekken tilhører denne staselige båten.....

Bilde  :seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

se her a gutter, er ikke denne SEXY så veit ikke jeg..

Bilde

 

Resten av linjene til denne flotte Damen kan beskues HER

 

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

Vel, vel, - av en eller annen grunn fikk bildet meg til å tenke på min mor! :lol::crazy::eek::cryin:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...