Jump to content

Kan båter være "sexy"?


Walter_S

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Helt klart!

Sexy, og noe av det vakreste som har blitt til i Norge. Eivind Amble's Fjord MS33 - et prakteksemplar:

Bilde

 

Har du lyst på'n, sa du? Den er til salgs! :o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Har sagt det før og gjentar det nå! :smiley:

 

Det er med vakre båter som med vakre kvinnfolk, de fineste og vakreste kan knapt brukes til annet enn stell og kos, hvor nitidig kosmetisk pleie og jålete vedlikehold kombinert med praktfullt hekkparti, utgjør astronomiske summer.

At begge kategorier er en fryd for øye og kan skape ukontrollerte "vibber" er dog et faktum!

 

Nei takke meg til en traust bruksbåt (dame) som tåler en støyt og som i større grad har egenskaper som også takler alle forhold når naturelementene viser seg fra sine mindre bra sider!!!!!!

 

:wink:

Link to post
Share on other sites

den var lekker, hvor er den laget?

Det er vel minst 2 båter på Wicmas bilder. Den første har flagg fra USA (om det er en Betsy Ross eller et ordentlig båtflagg er det ikke mulig å se), den andre kan ha norsk eller britisk (Red Duster) og det er sikkert noen alternativer jeg ikke husker i farta. Uansett, dette er damer med lekre linjer og suveren finish, men jeg lurer litt på hvor ofte de slipper ut på tur. Redigert av Sjøtummel (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

....Det er med vakre båter som med vakre kvinnfolk, de fineste og vakreste kan knapt brukes til annet enn stell og kos, hvor nitidig kosmetisk pleie og jålete vedlikehold kombinert med praktfullt hekkparti, utgjør astronomiske summer.

 

.....Nei takke meg til en traust bruksbåt (dame) som tåler en støyt

:yesnod: Dagens meget treffende gullkorn. Du har det med å "treffe hodet på spikeren", rogeri....... :smiley:

 

Et eksemplar av sorten bruksbåt - itte dum den hekken der heller?

Bilde

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

.......Et eksemplar av sorten bruksbåt - itte dum den hekken der heller?

 

Jo Walter_s! Den er blank og vakker, å bærer preg av å være fullt kapabel til å gi en gammel krok som meg..både vibber og forvisnning om at denne erfarne dama kan litt av hvert og innbyr livsforlengende og trivelige stunder i all slags vær!!!

Hun er kanskje også lettere å tilfredstille i sine krav om pleie, olje og andre livsnødvendigheter!

 

Ikke kan jeg se at hun er silikonimplatert heller!! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...