Walter_S Svart 18.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Definitivt! Bare se på disse "hoftene"! Også "Made in Østfold" (Hvaler), da gitt! - en Spjærøykrysser! Lyst til å "smugtitte" på damen litt til? Sjekk denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=459...04&pos=27&rub=7 ......bare så synd at slike pene damer er så forbasket dyr å ha........ Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
jorhei Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Definitivt! Bare se på disse "hoftene"! Også "Made in Østfold" (Hvaler), da gitt! - en Spjærøykrysser! Lyst til å "smugtitte" på damen litt til? Sjekk denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=459...04&pos=27&rub=7 ......bare så synd at slike pene damer er så forbasket dyr å ha........ "Sexy" ja............ Se de linjene Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Gunga Din Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Den var häftig ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Mye lekkert her ja, selv om jeg kanskje synes noen er litt "brede over hekken". Jeg forsøker meg med en plastbåt jeg da: Den synes jeg er lekker. Er jo også nesten forpliktet til å si det ettersom en slik er bestilt . (bildet er lånt fra en annonse på Finn) Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 mye hekk her, hva med noen baugspyd? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 Dette er sexy, og heller ikke noe minus at det er en jente som seiler den alene: Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.August.2004 Link til dette innlegget Svart 18.August.2004 mye hekk her, hva med noen baugspyd? ? Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Sexy? Tja. Vet ikke det helt. Men de kan ha klassiske, rene linjer samtidig med at de er lynraske og trygge å seile med. Bedre blir det vel ikke? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Slagskibet Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Kan en båt være sexy? JA! Ørnhild omtaler Slagskipet som Plast Elskerinna di når hun vil ha Kafteinen ut av redet. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Klart at båter kan være sett på som "sexy" .... men alt dette er jo subjektivt... hvem faller du for ... blond, brunette, rød ... høy, slank, store .....eeeeh.....hender, DE hoftene ... 18, 22, 35, 45 år eller eldre.... lav vedlikehold, høy vedlikehold....agressiv, eller ikke... fremadgående eller tilbaketrukket og stille ..... Jeg liker svært godt de eltre trebåtene til Riva, samt en god del av de nydelige trebåtene som finnes langs den Norkse kyst ... fra Galeasen Loyal, til den typisk velhodte sørlandssnekka... ...ellers så er jeg generelt tiltrukket Italienske former på glassfiberbåtene, hvor Azimut har gjort noe spesielt med vinduene på overbygget ... ikke alle folks smak vet jeg ... og er stor... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
jumbo Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 ...ellers så er jeg generelt tiltrukket Italienske former på glassfiberbåtene, hvor Azimut har gjort noe spesielt med vinduene på overbygget ... ikke alle folks smak vet jeg ... og er stor... Enig med den.. Men synes Azimut's Leonardo er den peneste, og ikke kan omtales som annet enn meget sexy... men det er jo mer et skip... Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Mitt lille bidrag... Noen som gjetter båten uten å se på URL'n til bildet? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 den har du haft med förrut Geir, men husker ikke navnet, amerikanska! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Roy Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 Geir Mon tro om det ikke er en av mine favoritter- Hinckley ? Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 bokmålsordboka: sexy fine, stilige, kule osv... men "seksuelt tiltrekkende"? Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 19.August.2004 Link til dette innlegget Svart 19.August.2004 bokmålsordboka: sexy fine, stilige, kule osv... men "seksuelt tiltrekkende"? Noen har et litt mer lidenskaplig forhold til båt enn andre vet du... Velkommen til Baatplassen! Båten er forresten en J/42. Litt utenfor rekkevide... GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 I mangel av skikkelig båtvær - bare regn og blåst nå for tiden, med landligge til følge - må jeg bare vise frem dette akterspeilet! Hmmmmmm, for noe deilige, fyldige former! dette er hva tyskerne ville kalle for "ein draller Po"! http://www.finn.no/finn/boat/object?id=460...46&pos=20&rub=7 Hekken tilhører denne staselige båten..... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Whistler Svart 20.August.2004 Link til dette innlegget Svart 20.August.2004 Selvfølgelig kan båter være sexy. Heldigvis har ikke alle samme smak. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
DanielH Svart 21.August.2004 Link til dette innlegget Svart 21.August.2004 Vakrere båter finnes vel ei? Bygget for hånd, utallige arbeidstimer ligger bak hver eneste detalj... Ikke tvil om at disse har en sjel (Bilde fra www.dolvik.no) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 se her a gutter, er ikke denne SEXY så veit ikke jeg.. Resten av linjene til denne flotte Damen kan beskues HER Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Lars H. Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 se her a gutter, er ikke denne SEXY så veit ikke jeg.. Resten av linjene til denne flotte Damen kan beskues HER Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Vel, vel, - av en eller annen grunn fikk bildet meg til å tenke på min mor! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Krapyl Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Yess. Båter kan være svært "sexy". Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Suzuki Krapyl Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Suzuki Krapyl <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Krapyl Svart 10.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2005 Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.