oddgeir Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Dere kan jo komme til Oslo, der ser det ut til å bli god plass. "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Hva med ... det Gode, Gamle Augestin? Det er sikkert plass til oss i likkjelleren eller kapellet (Altona). Spør etter bookingsjef Anny Hegrenes og smigre henne litt så går det nok bra skal du se. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Kjell E Svart 30.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 (redigert) Hmnei, Augustin hadde det helt fullt de og. Takk og farvel til plan C. Lurer på hvor langt ned i alfabetet vi må før det flasker seg? Oddgeir, med de egoene som de som interesserer seg for rytmisk sportsgymnastikk for herrer har nå? Tviler på om Oslo blir den samme igjen. Du kan jo sjekke destinasjonen på AIS-en for M/F Os så ser du...... Altså, plan D? Mvh, Kjell Redigert 30.Oktober.2007 av LA3939 (see edit history) LA3939 har endret brukernavn Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 For min del er det revnende likegyldig hvor pinnekjøttet inntas, bare stemningen er like god som den pleier blandt de oppmøtte Link to post
Lillefix Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Hva med bryggeloftet? Har vært der en gang før på julebord. Kjekk plass Jeppe`s har eget selskapslokale.... Har Egon pinnekjøtt? Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
880 Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Fikk akkurat beskjed om at den 7/12 ikke var aktuell..... :headbang: Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Trond C Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Prøv Egon i kjøttbasaren, vi hadde ringerunde til mange steder for en uke siden, for 10 personer fredag i midten av desember, veldig fullt rundt om - på Egon hadde de i alle fall plass. Og de har full pakke med julemat. Jeg selv har aldri vært der, men tror det er helt greit, godt selskap, god mat og drikke er viktigst. Link to post
Skipper Worse Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Vi får rett og slett leie et flytende lokale. M/F Skånevik, kanske? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sebaldus Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Du kan jo sjekke destinasjonen på AIS-en for M/F Os så ser du...... En liten fest er bare kos, hilsen oss på M/F Os? Link to post
Goddis77 Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Jobben skal ha julebord på fløyen. kanskje det er noe? Link to post
Kjell E Svart 31.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 (redigert) Sånn!!! :cheers: Plan D er i boks! Egentlig heter den plan TrondC - takk for tipset! Vi har altså plass til 25 stykker på Egon i Kjøttbasaren!!! Fredag 7 desember, klokken 18:30. Måtte legge det en time tidligere enn tradisjonen tro, de har nemlig et julebord som skal starte klokken 21:00. Med andre ord, pinnekjøttet og dertil hørende hälsosam dricka må være fortært innen 21:00. For de som har gullstrupe som krever mer er det skjenkestover en masse i behagelig krypeavstand. Betyr egentlig bare at vi forser litt mindre og heller nacher mer - eller strekker det i begge ender. Blir vel det siste, kjenner jeg meg selv (og andre) rett. Ikke? Kommer til å stresse påmelding senere, men kom gjerne igjen så snart dere kan - slik at bikker vi over kvart hundre så kan jeg oppta forhandlinger om økning på et tidlig tidspunkt. Til slutt en liten appetittvekker: (Tatt sist fredag kveld på en passe brun pub i København, den årlige FTGB turen. Pris kr. 120, egentlig skal der være ti glass, men fotografen var så gudsjammerlig tørst.....) Mvh, Kjell Redigert 31.Oktober.2007 av LA3939 (see edit history) LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Jeg er med!! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Seastar Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 (redigert) Jeg er med! NB! Avklaringen om at QB ikke kommer, gjorde at madammen også heller ville passe barnebarnet på Nesttun denne kvelden. En hyggelig sjøreise, tur/retur Molde - Bergen er bestilt, - så da er det vel bare å begynne og glede seg da vel..! Redigert 31.Oktober.2007 av Seastar (see edit history) Link to post
Lillefix Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Lillefix og o.b.lix kommer også Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Sydvesten Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 (redigert) Knakende bra LA3939.... Det er jo bare rett over gaten til Scuffys... der har de byens dyreste ØL... da snakker vi om øl... til 79 kroner for Guinessen og Newcastle Redigert 31.Oktober.2007 av Sydvesten (see edit history) Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Goddis77 Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Eg e med! :) Link to post
Frøken Fryd Svart 1.November.2007 Link til dette innlegget Svart 1.November.2007 Jeg er selvsagt med om ikke noen tjommier finner ut at de skal gifte seg igjen, Frøken Fryd blir nok med iallefall frem til Zachen Link to post
Hydrox Svart 1.November.2007 Link til dette innlegget Svart 1.November.2007 Dukker nok opp i år jeg og, er hjemme i følge turnusplanen.. Link to post
liberty Svart 1.November.2007 Link til dette innlegget Svart 1.November.2007 jeg blir med Link to post
Bergen Svart 1.November.2007 Link til dette innlegget Svart 1.November.2007 Eg e og e med. Skal i utganspunktet på jobb kl 2300, men kansje det også ordner seg. Er uansett med på middagen, så får jeg se om det det bli i brus eller annet Link to post
JanB Svart 1.November.2007 Link til dette innlegget Svart 1.November.2007 Er med. Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Frøken Fryd Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 (redigert) Da var første pinnekjøttet for i år testet og det var minst like godt som i fjor! Jeg har laget en liten oversikt over hvem som har meldt sin interresse, kopier bare listen til neste innlegg så får vi med oss endringer, kjekt å vite hvilke båter en har også. Er det noen som har tenkt å ta med båten til gullvågen? Vi kan jo sette av noen meter på kaien om det kommer en gjeng. Bekreftet: Amfea II..................Saga 315 Lillefix + O.b.lix........Lukket båt 29 Sydvesten................Bavaria 39 Cruiser Janb........................Nauticat 33 Fisken + følge..........Fisken NB8700 LA3939....................Viksund 27 Columbi Nibba.......................Scand Baltic Seastar....................? Skipper Worse..........Fairline Turrbo 36 Frøken Fryd..............Bayliner 3258 Outbreak.................Conway 26 Hydrox.....................Windy 7800 Liberty.....................Cobra 860 Sport Bergen.....................Scand Classic Totalt 16 crew er vi så langt Ikke bekreftet: Trond C...................Saga 7000 Ask.........................? Asunde....................Selby Hasse......................NB820 Gnisten....................Listaskøyte 880..........................Selby 880 Seafighter Sebaldus..................Bavaria 32 Holiday Dreamer + følge.......Bayliner 3988 Har lyst til å komme men bor på landet (østlandet): Oddgeir....................Sun Odyssey 36 Redigert 2.November.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Link to post
Amfea Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 hei folkens. En litt flau kaptein må bare inrømme en dobbeltbooking her. Admiralen minnet meg hyggelig på at hun var innvitert med undertegnede på julebord på Geilo denne helgen. Vi kommer sterkere tilbake. Alzheimer (light?) lenge leve. Kos dokkar. Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Kjell E Svart 2.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Jeg har registrert følgende påmeldte til nå: Skipper Worse Seastar Lillefix O.B.Lix Sydvesten Outbreak Frøken Fryd Hydrox Liberty Bergen JanB Nibba Så det er bare å henge seg på! TGIF! Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn