Nibba Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Legger denne inn igjen på første siden. Link to post
Avmønstret4 Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 (redigert) Jeg skulle gjerne vært med Men ikke bor jeg i Bergen. Men har jævlig sans for Bergen og den stoltheten dere har for byen og tradisjoner. Har mange gode minner fra byen og noen av dens damer. Men de er vel gift-skilt og gift igjen Redigert 4.November.2007 av Brage (see edit history) Link to post
Hans-Petter Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 kunne tenkt meg å vert med.må sjekke litt rundt denne datoen. Link to post
Ida Marie III Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Jeg er med .. Link to post
Ubåtfender Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 Jeg stiller selfølgelig oxo hehehehehe bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Jeg stiller selfølgelig oxo... Julebordet er ikke på Voss Link to post
Lillefix Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Julebordet er ikke på Voss Det går alltid et tog vet du Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Ubåtfender Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Julebordet er ikke på Voss vel var det denne helgen da julabordet sku være da, kansje jeg missforstod det hele litt. men anyway regner med at elvene snart renner over her opp så jeg kommer meg ned fra Vangsvannet til den 7 des.. Da folkens har vi en pepper jubelant å feire hehehehehehehehehehe :lol: bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Det går alltid et tog vet du Ikke alle som vet i hvilken retning toget går Link to post
JanB Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Er med. Oops... Det kan henda at dette kjem til å kollidera med eit anna arrangement for min del. I så fall må eg nok prioritera det andre... Men eg håpar i det lengste at kabalen går opp og eg slepp dobbelbooking den dagen. Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Ja men det er da enkelt å vite. Det går jo bortover skinnene, ikke? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
o.b.lix Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Ja men det er da enkelt å vite. Det går jo bortover skinnene, ikke? men går det frem eller tilbake??? Link to post
Ida Marie III Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Jeg er også med, passer fint, kan fortøye ved zakken,litt forspill ombord, og så er det bare og stryre sine skritt ca 50 meter.. Link to post
JanB Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 (redigert) Dessverre har det oppstått julebordkollisjon for min del. Må nok trekka meg. Redigert 10.November.2007 av janb (see edit history) Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Kjell E Svart 10.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 Andre året på rad det, janb! Du er altså i ferd med å lage deg din egen tradisjon? Oppdatert liste: Skipper Worse Seastar Lillefix O.B.Lix Sydvesten Outbreak Frøken Fryd Hydrox Liberty Bergen Nibba Asunde Ida Marie III Ubåtfender Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 janb:Dessverre har det oppstått julebordkollisjon for min del. Må nok trekka meg. Anmodningen har vært behørig og kontradiktorisk behandlet i julebordkomiteens støttegruppe. Med dyp beklagelse meddeles at anmodningen avslås. Møteplikten opprettholdes. Manglende oppmøte påtross av møteplikt og avslått anmodning om fritak, må påregnes sanksjonert med behørig avstrraffelse. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
o.b.lix Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 Oppdatert liste: ... Du glemte å skrive LA3939 på listen... Link to post
Gnisten Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 LA3939 sitter nok i samme skvisen som meg med julebord arrangert av arbeidsgiver på samme datoen.... .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Lillefix Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 Dere må raskest bytte jobb Hvilken arbeidsgiver er det som kan finne på å arrangere julebord samme dag som båtplassen? Ikke min heller ikke o.b.lix sin Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Lillefix Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 Og gnisten: eg er litt sånn i dag Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Gnisten Svart 10.November.2007 Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 Har ikke Ob.lix oppført seg? Som nevnt tidligere vurderer jeg å droppe arbeidsgivers julebord til fordel for julebord m/båtsnakk. Er dog litt i tvil uansett... kommer hjem fra Lanzarote dagen før med 2 ukers bevertning "all inclusive" og er sikkert vel fornøyd... .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Da har jeg selvsagt mottatt julebord invitasjon fra jobben og det skal være samme kvelden Nå er selvsagt dilemaet hvilket julebord en skal stille på, går i tenkeboksen nå... Uansett vil jeg stille i byen etter maten slik at en kan diskutere årets båtskrøner utover kvelden!!! Link to post
Seastar Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Hei LA3939 og dere andre julebordsfantaster! Ting begynner "å stramme seg til" på agendaen for meg også ser det ut til........! Ungdommen/familien vi skal besøke i Bergen denne aktuelle langweekenden, - har selvfølgelig prøvd å holde skjult for oss -som en overraskelse- et større julebordsopplegg for hele "storfamilien" der nede denne fredagen. De måtte motvillig røpe hemmeligheten i helgen, da jeg fortalte at jeg gledet meg til å treffe mange hyggelige personligheter fra baatplassen noen timer utover fredagskvelden med god julemat og livlige båt/sjø - historier.....! Det er ikke alt som klaffer 100% bestandig, - men jeg ønsker uansett alle en fin tid fremover, med mye humor,latter og ikke minst ekte glede over Livet! Link to post
Nibba Svart 20.November.2007 Link til dette innlegget Svart 20.November.2007 Tar denne fram igjen. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn