asunde Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Først vil jeg takke alle for en kjempehyggelig aften. Satser på at vi samler gjengen ++++ flere til våren og har et vårtreff. Ubåtfender, hva om vi alle sender deg en IM der vi skriver om det er ok med bildene her eller ikke. For meg er det helt greit men tror ikke det er trygt å si at den som tier samtykker. Hilsen Arild Link to post
Bergen Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Jeg tror jeg kan stå inne for min oppførsel også på bilder................................. Link to post
Sydvesten Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Itt no problem med bilder her i gården.. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ida Marie III Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Husker lite, men tar sjangsen, sett inn bilder ...... Link to post
Fisken Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Bra at du har våknet til liv, Ubåtfender Det er ingen bilder som ikke tåler dagenslys! Jeg stoler på din vurdering (!!), ok for meg at du legger ut bilder. Fisken Link to post
o.b.lix Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 bare sett inn for vår del Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Tikk takk tikk takk, hva venter du på Link to post
Laholm Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Bilder? Selvsagt. Jeg kan ikke forstå at det er noe der som jeg behøver å hevde at er manipulert (med mindre det er manipulert) For min del kan man legge ut bilder som er vurdert som akseptable. Vurderingen overlates til ubåtfender, han ønsker vel tross alt ikke å bli kjølhalt på neste samling! Laholm Link to post
Gnisten Svart 14.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2007 Vedrørende bilder. Erindrer at jeg en gang var på BP julebord jeg også, men den gang var det ikke slikt hysteri omkring muligheten å bli tatt bilde av. Da la man ut bilder og lot Skipper Worse ta injurie søksmålene i ettertid! Hva er det med denne 2007 generasjonens julebordsdeltakere? Sveklete ? .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 14.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2007 Kom deg på julebord du ;-) Bilder nå!! Link to post
Kjell E Svart 14.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2007 Sveklete ? Sveklete? Nei, vet du hva! Nå skal jeg fortelle deg hva som skjedde da jeg gikk hjem fra dette vakre evenementet. Det har seg nemlig slik at mens alle dere som ikke var der lå og sov deres søteste søvn i egen (eller andres) seng, holdt jordkloden på å tippe over! Hadde det ikke vært for at jeg i absolutt siste liten fikk hendene rundt en lyktestolpe og dermed fikk stoppet galskapen er det ikke godt å si hva som hadde skjedd! Men spring nå endelig ikke til avisene med dette, som den beskjedne nordlending jeg er ønsker jeg ingen oppmerskomhet rundt dette. It`s just all part of the service. Mvh, Kjell LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gnisten Svart 14.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2007 (redigert) Sveklete? Nei, vet du hva! Men spring nå endelig ikke til avisene med dette 2200@vg.no.....er tydligvis tingen her! At jorden ikke snurrer skikkelig på sin egen akse er nyheter og en sak for Poseidon sitt fag om "Solens rettvisende peiling i det sanne opp- og nedgangsøyeblikk"....serru!". Redigert 14.Desember.2007 av Gnisten (see edit history) .... på dypt vann; igjen.... Link to post
baatsman Svart 14.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2007 Sveklete? Nei, vet du hva! Nå skal jeg fortelle deg hva som skjedde da jeg gikk hjem fra dette vakre evenementet. Det har seg nemlig slik at mens alle dere som ikke var der lå og sov deres søteste søvn i egen (eller andres) seng, holdt jordkloden på å tippe over! Hadde det ikke vært for at jeg i absolutt siste liten fikk hendene rundt en lyktestolpe og dermed fikk stoppet galskapen er det ikke godt å si hva som hadde skjedd! Men spring nå endelig ikke til avisene med dette, som den beskjedne nordlending jeg er ønsker jeg ingen oppmerskomhet rundt dette. It`s just all part of the service. Mvh, Kjell Dette er en sak for Bali konferansen. Vi sees! Link to post
Admiralinnen Svart 16.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Ja, så har dere meg her Outbreaks bedre halvdel. Var virkelig en artig gjeng, spesielt Ubåtfender, med meget interessante diskosjonstema Link to post
o.b.lix Svart 16.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Ja, så har dere meg her Outbreaks bedre halvdel. Velkommen skal du være! Link to post
Frøken Fryd Svart 16.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2007 Velkommen velkommen ja, var ikke der jeg da men har vel hilst på deg før tror jeg, var kun på nachspielet jeg denne gangen, var ikke alle som kom seg så langt uten og nevne navn Obelix og Lillefix... Link to post
Ubåtfender Svart 17.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2007 Velkommen Admiralinnen Vel da er disse bildene lagt ut her bloggen min Link to post
o.b.lix Svart 17.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2007 var ikke alle som kom seg så langt uten og nevne navn Obelix og Lillefix... For enkelte varer et nachspiel i flere dager, med dertil soving på steder man ikke trodde var mulig... Var noen stiv og støl på søndagen frøken fryd ? Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2007 Var noen stiv og støl på søndagen frøken fryd ? Ikke stiv og støl men full i kattehår... Link to post
hasse Svart 17.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2007 Vad tog bilderne veien jeg? Anners hadde jeg en fortrefflig og kjekke kvell. Hasse NB 820 Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2007 Hasse, bildene finner du inne på Fenderens blogg. Tror jeg må legge inn bud på hatten din. Link to post
hasse Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 (redigert) Hmmm der er ju bilderne det var kjekkt. Frøken fryd Den Hatten er ikke til salg meget spesiell Hasse Redigert 18.Desember.2007 av hasse (see edit history) NB 820 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn