NilsPils Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 (redigert) NilsPils, er de helt sikker på at du ikke tror på menneskeskapt klimaendring ? wink.gif cheers.gif Jeg er helt sikker på at jeg ikke tror på det! Men siden det dreier seg om tro, så er jo ingen ting helt sikkert. Den som vil se klimaendringer i litt stort perspektiv kan lese her: http://mysite.verizon.net/mhieb/WVFossils/ice_ages.html Jeg er selvfølgelig klar over at dette ikke beviser noen ting vedr. CO2, men interessant likevel. Redigert 11.November.2007 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Nøtterøy Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Er ikke 2% det samme som 2% 2% av 1000 er mer enn 2% av 10. Stort kontra lite vet du Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 (redigert) 2% av 1000 er mer enn 2% av 10. Stort kontra lite vet duEr ikke alle her inne som er enig i det, kan jeg observere... Redigert 11.November.2007 av o.b.lix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.