Rana_17 Svart 3.August Link til dette innlegget Svart 3.August jerognal skrev for 1 time siden: Får du dette i orden trenger motoren en skikkelig omgang med systemrens/syrevask. Er nok mye grums i kjølekanalene. Har du modellnummer skal det være grei skuring å få nye deler på yamaha eller delenummer i nettkatalog. (legg ut bilde av nummerplaten så kanskje vi kan hjelpe deg på vei.) Hadde vurdert å bytte lokket til termostaten og. Puss godt rent gammel pakning Rustfrie bolter finner du garantert på Biltema.... sett de inn med alupasta så får du de av en annen gang om nødvendig. Begynner å nærme seg at fagfolk skal få se på dette. Skal prøve å få ut restene av termostaten. Lokk er nok også lurt å bytte ja. Her er platen: Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 4.August Link til dette innlegget Svart 4.August Ut ifra modell 6H4 skal du ha følgende deler: Termostat: 6E5-12411-30-00 Pakning: 61A-12414-A0-00 Lokk: 6H4-12413-00-1S Sitér dette innlegget Link to post
Rana_17 Svart 6.August Link til dette innlegget Svart 6.August jerognal skrev On 4.8.2025 at 16.17: Ut ifra modell 6H4 skal du ha følgende deler: Termostat: 6E5-12411-30-00 Pakning: 61A-12414-A0-00 Lokk: 6H4-12413-00-1S Tusen takk for hjelpen! Jeg bestiller disse delene, og håper at jeg klarer å få ut restene av termostaten. Om noen har gode tips til hvordan jeg kan få den ut, så si gjerne ifra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.