Jump to content

Seile regatta i Bergen på lørdag?

Sun Flyer

Recommended Posts

2 rev i storen og stormfokk var det. Vi prøvde først med treer og det funket ikke i det hele tatt. Mangler firer...

Skjønner at du syns det pinglete, men du er jo bare vant med de lekevindene dere har på østlandet.. :lol:

Det var jo et par 40,7 på banen, men ingen av de seilte. Så vi fikk ikke sammenlignet mot likesinnet.

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Ok

Tenkte bare at 4er og 1rev i storseilet ville være greit nok , men har du ikke 4er så skjønner jeg godt valget , er ingen vits å være overpowered og risikere å ødelegge noe.

Og ja jeg har jo rompa godt plassert midt i østlandsidyllen så jeg er vel bortskjemt med lekevind :smiley: dog skal det sies at vi har seilt i både 30 og 40knops vind i høst og vind er vel vind hehe

Storseilet er reparert 4 ganger siden mai. Så jeg vil ikke ta noen sjangser med det. Lurer litt på dette brukte seilet som er avertert på finn: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16003277

Men syns det er for mye penger for et brukt seil. Selger har helt sikkert ikke betalt full pris for det. Dessuten må det tilpasses ganske mye for å passe.

Motorbåt er harry - A. Rosèn

• 1 måned senere...

snoefoeyk.jpg

Da har Sun Flyer på nytt vært ute og flydd reagatta. Denne gangen var båten bemannet 100% med medlemmer fra baatplassen :sailing: Snøføyka ble gjennomført i -5 grader, relativt lite vind men med god stil og selv om Kapteinen hadde gebursdag klarte vi heller ikke denne gangen å nå helt til topps, men nok en gang kunne en konstantere at ingen Bavaria var foran oss på resultatlisten :wink:

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...