Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

Jeg bor i Amandusveien 22... blir nesten litt for lokalt dette, om vi tar med Ståle i nummer 20 så er Amandusveien godt representert her... Selv bor vi for tiden i Qatar

 

Hehe.. ja det var da veldig så vi flokket oss her i gata :) Men vi prøver å selge huset for tiden da vi har kjøpt oss en mini-småbruk på Heistad (langs frierfjorden).

Qatar hørtes nesten litt for deilig ut akkurat nå, er det Hydro? Jeg var i Dubai i fjor høst og det var helt fantastisk... misunner deg! :)

Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere.

https://baatplassen.n...hp?product=5533

Link to post
Share on other sites

Takker for en trivelig kveld på TWENDE med den harde kjerne.

Etter forslag fra Allan om å lage møteplan ble det gjort.

Den harde kjerne bestemte at neste møte blir 17 november, 5 januar 2011, 16 februar og 30 mars så er den ballen lagt dø.

Møte stedet blir TWENDE.

Nå er det bare og krysse av i kalenderen.

Julebord ble lagt til Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november, se egen tråd.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Hehe, jeg for min del var ikke på noe amandusveien-møte :) Og jeg hadde dessverre ikke mulighet for å komme på Twende heller :(

Ny bolig tar all tid om dagen... oppussing er tidkrevende :(

 

Men jeg har lagt de neste datoene inn på kalenderen... :o)

Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere.

https://baatplassen.n...hp?product=5533

Link to post
Share on other sites

Den harde kjerne bestemte at neste møte blir 17 november, 5 januar 2011, 16 februar og 30 mars så er den ballen lagt dø.

 

Jeg håper virkelig ikke at den ballen er lagt død! Jeg skulle plotte inn alle datoene nå, og oppdager til min store skrekk at alle er på onsdag-den eneste dagen i uka hvor jeg har noe fast!! :headbang::sad::cryin:

Hadde det vært mulig å f.eks holde på ukene, men ta en annen ukedag? Synes det er super trist hvis jeg ikke kan :cheers: med dere båtfrender før langt ut på våren!

Link to post
Share on other sites

Jeg håper virkelig ikke at den ballen er lagt død! Jeg skulle plotte inn alle datoene nå, og oppdager til min store skrekk at alle er på onsdag-den !

 

Derfor ble siste møte flyttet til TIRSDAG fra onsdag for din skyld.

Da de fleste av de som var på møte spiser og det er BIFFaften på onsdag ble det slik.

Sånn er der bare.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

neste møte blir 17 november, 5 januar 2011, 16 februar og 30 mars Møte stedet blir TWENDE.

Julebord ble lagt til Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november, se egen tråd.

 

VI har vel ikke glemt TREFF PÅ TWENDE DEN 17 november, i morgen kl 19oo.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...