Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

Hei, alle sammen.

 

Jeg vil også benytte annledningen til å takke for i går. Som alltid en veldig hyggelig kveld!! :cheers: Kona sa smilende: "Nå lengter jeg til sommeren!" Og det er jeg helt enig i. En hyggelig prat om båter, fine plasser, utstyr osv. bringer tankene til kos og hygge på sjøen, og da er våre treff sånn jeg liker de! :sailing:

 

Ser allerede frem til neste samling! :cheers:

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Noen som kan oppdatere meg litt på is-situasjonen? hvordan er det i Langesund, Brevik og rundt Sandøya og Ulvøya? Ulesundet åpet?

Har veldig lyst på en båttur snart men spørs om jeg kommer meg ut av ishelvete jeg ligger i! :/

 

Noen dato for neste sammenkomst ennå?

Link to post
Share on other sites

Noen som kan oppdatere meg litt på is-situasjonen? hvordan er det i Langesund, Brevik og rundt Sandøya og Ulvøya? Ulesundet åpet?

Hovedledene er åpne, øyene og områdene rundt er stort sett islagt enda. Rognsfjorden og indre lei nedover Bamblelandet er islagt . Men ting er i bedring heldigvis. Det vi trenger nå er en skikkelig sønnakuling for å bryte opp litt.

Link to post
Share on other sites

Hovedledene er åpne, øyene og områdene rundt er stort sett islagt enda. Rognsfjorden og indre lei nedover Bamblelandet er islagt . Men ting er i bedring heldigvis. Det vi trenger nå er en skikkelig sønnakuling for å bryte opp litt.

 

Blir nok enda en tids venting før plastbåtsesongen starter, ihvertfall for min del, er så heldig at jeg får vært litt på vannet med isbryter fra tid til annen, så har hatt noen turer i vinter, fordelen er at isen nok har fått vasket vekk mye oljesøl fra svabergene. :smiley:

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...