Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

Er det noen som har vært i kontakt med Twende brødre å klaget på mat og service? Har noen fått en bortforklaring?

 

JA og det kommer en utredning med det første, fra TWENDE.

 

Anne kunne ikke forstå det, for hun hadde fått så mye skryt av Julematen i år.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Er det noen som har vært i kontakt med Twende brødre å klaget på mat og service? Har noen fått en bortforklaring?

 

 

 

Utredningen fra TWENDE er kommet, og den var Grundig, Hyggelig, Lang og ente opp med "Hva gjør vi nå" Hvordan retter vi opp dette".

"Vi Skal Bare Ha FORNØYDE GJESTER"

 

SÅ hva vil VI.

Innspil fra lutefisk og pinnekjøtt gjengen motas med takk.

Dere andre var jo fornøyde.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Det er ikke bare enkelt å rette opp i mat og sevice på en kveld som allerede har vært, de hadde jo en mulighet til det, da det blei sakt ifra der og da.

Det som kansje var værst er når de forklarer at det er kunden sin skyld at kvaliteten på maten er som den er. Bestilling av en ekstra forrett.....

Er temmelig sikker på at maten var blitt lagt opp på talerkner og satt i varmeskap eller under varmelampe i 30 - 60 min før den blei servert.

 

Det er posetivt at de nå ønsker å rydde opp, men etter min mening trår de igjenn feil når de kaster ballen over til kunden, å spør om hva de skal gjøre...... :headbang:

Det er deres jobb å tilby en passende kompensasjon +++ Dersom de ønsker oppreising.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er ikke bare enkelt å rette opp i mat og sevice på en kveld som allerede har vært, de hadde jo en mulighet til det, da det blei sakt ifra der og da.

Det som kansje var værst er når de forklarer at det er kunden sin skyld at kvaliteten på maten er som den er. Bestilling av en ekstra forrett.....

Er temmelig sikker på at maten var blitt lagt opp på talerkner og satt i varmeskap eller under varmelampe i 30 - 60 min før den blei servert.

 

Det er posetivt at de nå ønsker å rydde opp, men etter min mening trår de igjenn feil når de kaster ballen over til kunden, å spør om hva de skal gjøre...... :headbang:

Det er deres jobb å tilby en passende kompensasjon +++ Dersom de ønsker oppreising.

 

Hei! Mulig jeg har uttrykt meg klossete, i IM`n.

 

Det bartenderen sa var sikkert for å prøve å unnskylle kokka/kokken.

 

Når ikke "TWENDE" hun som har hvert min kontaktperson ikke var der om kvelden, og svaret fra bartenderen var ut i tåka.

Sa jeg at jeg skulle ta kontakt med hun som jeg bestilte av. .

 

"TWENDE" kom med mange bra forslag til løsning derfor sendte jeg en IM til de som ikke var fornøyd med maten om kvelden og bare de.

SÅ jeg håper at dere svaret meg på IM`n.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Hei, Roger-jo

 

Jeg har sendt deg et forslag. Hva tror du om det?

 

Forøvrig virker det som om kun de som spiste ribbe er brukbart fornøyd. Kanskje vi burde bli invitert på et gratis måltid hele hurven? Det er stusselig å betale mer enn 500 kr, hvis maten er laget flere timer på forhånd og bare varmet opp før servering.

Redigert av Elmer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

At maten blir laget tidlig og senere oppvarmet er vel nærmest standard på de en kan kalle rimelige turist-restaurant overalt. Men det skal selvfølgelig også avspeile seg i prisen, en bør da ligge på et lavere prisnivå en et godt restaurant hvor maten lages etter bestilling. Men her i landet er det dessverre slik at selv om en servere elektriske kjøttkaker så tar en gourmetpriser.

Link to post
Share on other sites

For å få dette ut av verden foreslår jeg et nytt treff i Januar

Det er tre dager som er aktuelle Fredag 15 - 22 og 29 januar 2010

Da vil det bli biffaften gratis til de som fikk lutefisk og pinnekjøtt på julebordet.

Andre som vil ha mat må betale, drikke må vi betale selv.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Da foreslår jeg følgende : Dere for en reduksjon i pris tilsvarende antall serverte pinnekjøtt og lutefisk på julebordet, den reduksjon fordeles på antall deltagere på treffet i Januar..... Som du vet roger-jo så spiste jeg pinnekjøtt, men ser det som lite sannsynlig at jeg dukker opp på møtet i Januar. Da kan jo noen andre få gleden av det.....regner med at det er flere som er i min situasjon. Kan bli en særdeles rimlig kveld for de som kommer da.......

Link to post
Share on other sites

Hei hei, takker for et hyggelig lag i går.

Ps, er enig med Finn Erik om at maten ikke var helt på topp denne gangen :cryin:

 

Fikk ikke med meg at det var noe galt med din og fruens "black&white " når vi var på Twende.

 

Fruen spiste også "black&white " og sa også ikke toppkarakter, men ok.

 

I all praten om dårlig kvalitet på maten ser jeg at min tilbakemeldig ikke blir tatt med, så black&white skal da mest sansynelig bli servert på den måten, tørt og seigt.

 

Så når jeg fikk betydningen av "ikke var helt på topp " betydde "seigt og tørt" var toget gått.

Sorry.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Fortsatt god jul alle sammen.

Tidligere så møttes vi på virkedager, kan vi ikke fortsette med det for mange er opptatt i helgene med forskjellige aktiviteter. De har en fast dag det serveres biff til en rimlig penge.

Dette er mitt forslag og det er 15 og 22 som passer for meg. Men jeg kan som sagt alle ukedager. Og godt nytt år sier jeg også.

Link to post
Share on other sites

Det er tre dager som er aktuelle Fredag 15 - 22 og 29 januar 2010

Da vil det bli biffaften gratis til de som fikk lutefisk og pinnekjøtt på julebordet.

Andre som vil ha mat må betale, drikke må vi betale selv.

 

 

Tidligere så møttes vi på virkedager, kan vi ikke fortsette med det for mange er opptatt i helgene med forskjellige aktiviteter. De har en fast dag det serveres biff til en rimlig penge.

Dette er mitt forslag og det er 15 og 22 som passer for meg.

 

 

Har det blitt noen konklusjon på neste treff? Synes biffaften høres bra ut. :yesnod:

 

Godt Nyttår.

 

Nei vi er her..

Det er opp til dere, vi må finne en dag som flest kan komme.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...