Jump to content

Øl og båtprat i Grenland 17.09.2013


Elmer

Recommended Posts

Det har ikke kommet opp noen andre konkrete forslag,så da regner jeg med at det er datoen. Kommer dere? Det hadde vært svært hyggelig! :cheers:

 

Hvis dere kommer, har disse foreløpig sagt de kommer: Elmer m/frue, PR-fender (m/frue ?), Sarni (m/frue?), Skrotrot (m/frue?) Stemmer dette, eller er det noen jeg ikke har fått med?

 

Roger-jo, kommer du? Blir ikke ordentlig "Øl og båtprat i Grenland" uten at du er med! :cheers:

 

Gleder meg til torsdag! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Vet noen hvordan maten ordnes? På hvilken måte er de informert på Twende slik at de som bestilte lutefisk eller pinnekjøtt får mat gratis på torsdag?

 

Skal ringe Twende og booke om til den 14.1.2010, men hvor mange er det som kommer???

 

Satser på at fruen og jeg kommer, hvis et seminar i Oslo ikke roter det til....

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Skal ringe Twende og booke om til den 14.1.2010, men hvor mange er det som kommer???

 

Satser på at fruen og jeg kommer, hvis et seminar i Oslo ikke roter det til....

 

Hei, Roger-jo. Der var du endelig!! Koselig! :cheers: Hvis jeg har telt riktig blir vi ni sikre med dere to, og evt Sarni m/frue.

 

Sees! :drink:

Link to post
Share on other sites

Vi kan godt endre emnetittelen. Bl.a. er jo en av våre mest trofaste treff-deltakere fra vestfold. Dette vil jo også fjerne evt tanke hos andre om at dette kun er for folk i Grenlandsområdet.

 

Problemet er at jeg ikke vet hvordan dette gjøres. Kan noen hjelpe oss med det? :confused:

Link to post
Share on other sites

I så tilfelle er nok redd for at du må starte en ny tråd med en link til denne tråden og avslutte denne tråden med en link til den nye.

 

Som jeg har nevnt tidligere i denne tråden, så er jeg enig i at emnetittelen indikerer at dette er kunn for folk fra Grenlandsområdet.

Det tok lang tid før jeg i ren nyskjerrighet klikket inn for å se hva som skjedde i nabofylket, trodde ikke det var noe jeg også kunne delta i.

Regner med jeg ikke er aleine, det er nok flere her syd på østlandet som tenker det samme.

 

Om moderator ønsker, så er det nok mulig for han å få det til, men jeg tviler på at han er villig til å gjøre det.

Dersom en hadde mulighet til å endre navnet på en tråd, ville det bli ganske vanskelig å søke tråden opp for de som ikke var blitt informert om at navnet på tråden var endret

 

PS! Takk for sist...... Håper det er en som får glede av min Gratis bifftalerken.... :cheers:

Link to post
Share on other sites

Som jeg har nevnt tidligere i denne tråden, så er jeg enig i at emnetittelen indikerer at dette er kunn for folk fra Grenlandsområdet.

Dersom en hadde mulighet til å endre navnet på en tråd, ville det bli ganske vanskelig å søke tråden opp for de som ikke var blitt informert om at navnet på tråden var endret

PS! Takk for sist...... Håper det er en som får glede av min Gratis bifftalerken.... :cheers:

 

Synd dere ikke kan komme, biffen får nok ben å gå på.

 

Øl og båtprat i Grenland for båtfolk på kysten Lindenes/Svenskegrensa

 

 

 

Stedet er Twende Brevik den 14.01.2010 kl 19 00 til 12, med mulighet til å utvide.

 

Så det er bare å melde seg på.

 

Øl og båtprat i Grenland for båtfolk på sjø og land

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

I så tilfelle er nok redd for at du må starte en ny tråd med en link til denne tråden og avslutte denne tråden med en link til den nye.

 

Men noen har allerede endret tittelen. Før het tråden "Øl og båtprat i Grenland". Nå heter den "Øl og båtprat i Grenland lørdag 28.11.09.

 

Hvordan har dette skjedd, da? :confused:

Link to post
Share on other sites

Øl og båtprat i Grenland for båtfolk på kysten Lindenes/Svenskegrensa

 

 

Stedet er Twende Brevik den 14.01.2010 kl 19 00 til 12, med mulighet til å utvide.

 

Så det er bare å melde seg på.

 

Øl og båtprat i Grenland for båtfolk på sjø og land

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...