Jump to content

Prosjekt: Rolvsnes 26

jupan

Recommended Posts

• 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  Wasco skrev:
Føler du at det kribbler i fingrene nå Sleipner.... :lol:

Du har vel ikke tenkt å kaste deg utpå enda et prosjekt..

Det kribler nok like mye i fingrene mine som det gjør hos deg når vi ser prosjekter..? :wink:

Men vi får holde oss til det vi har, selvom det noen ganger kan se ut til å være kjekkere med en annen båt..

Derimot syns jeg Rolfsnes båter er utrolig flotte i fasongen og kunne godt tenke meg og hatt en slik!

Wasco skrev:
Føler du at det kribbler i fingrene nå Sleipner.... :lol:

Du har vel ikke tenkt å kaste deg utpå enda et prosjekt..

Wasco skrev:
Selvsagt kribbler det....

Men heldigvis bor jeg slik til at jeg ikke har noe sted å gjøre av eventuelle prosjekt.

Hadde jeg hatt hus med hage, er jeg redd hagen allerede hadde vært full av 10-12 håpløse prosjekt... :giggle:

Nå skal jeg være forsiktig med å reklamere her på forumet, siden moderatorene er ganske strenge på slikt. Men, kremt, jeg vil nå ikke akkurat kalle båten for et prosjekt... Den VAR et prosjekt da jeg kjøpte den, men nå mener jeg den ikke krever mer arbeid enn hva som er helt normalt på trebåter.

Hva prisen angår så er det vel vanskelig å anslå på slike båter. Jeg tok utgangspunkt i andre slike båter som har vært diskutert. Noen av disse har vært utstyrt meget godt og har gjerne ligget dobbelt så høyt i pris som min, så jeg "halverte" prisen på en måte siden min båt ikke er utstyrt som fiskesjark men mer "vanlig".

:)

JRO

vivvi skrev:
Vanskelig beslutning å ta dette ja...

Får håpe du får solgt da, og ikke får det som meg... Båten har vært til salgs siden mai...

Vivvi

Hvor mange treff har du hatt på båten siden du la den ut da Vivvi?

Ikke at det nødvendigvis sier noe, det er jo sikkert veldig mange (inkl meg selv) som titter en del på finn.no bare for å titte :)

JRO

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...