jupan Svart 8.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2008 Han kan også få være med! Sitér dette innlegget Link to post
sjarkemann Svart 27.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 Hei, ser at dinna tråden er et års tid gammal, men eg kan ikkje motstå fristelsen å skryte litt av en så flott båt! Har sjølv en Rolvsnes 26 som er med sjølvlesnsande dekk og styrehus/lugar i plastlagt kryssfiner. Legger ved et bilde. Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 27.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2009 En skikkelig sjark det der! Hvilken motor har den? Selv vurderer jeg å selge min til fordel for seilbåt, men båten er jeg veldig fornøyd med :) Utrolig mye båt for pengene. Takk for komplimentet :) Sitér dette innlegget Link to post
sjarkemann Svart 28.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2009 Joda, eg er godt fornøgd med båten.Bruker den til å fiske makrell med landnot, og garn om vinteren. Det står en 35 hk, 3 sylindret perkins (AD3 152) er litt usikker på årsmodell, men den har ikkje slått et feilslag enda, å starter utruleg lett. Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Så er vårpussen snart over. Minn meg på at det er et helt år til neste gang!!! JRO Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 5.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Da har jeg besluttet å avertere skuta... JRO Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Vanskelig beslutning å ta dette ja... Får håpe du får solgt da, og ikke får det som meg... Båten har vært til salgs siden mai... Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
jupan Svart 5.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Hvorfor har du ikke fått solgt da tror du? Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Vanskelig marked??? For høy pris??? Vil ikke gi bort båten heller Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Sleipner93 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Hva pris har du avatert henne for JRO? Er det mulighet for å få link til annonsen? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Sleipner93 skrev: Hva pris har du avatert henne for JRO? Er det mulighet for å få link til annonsen? Føler du at det kribbler i fingrene nå Sleipner.... Du har vel ikke tenkt å kaste deg utpå enda et prosjekt.. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
vivvi Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Den ligger på Finn.no her HER Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Sleipner93 Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Wasco skrev: Føler du at det kribbler i fingrene nå Sleipner.... Du har vel ikke tenkt å kaste deg utpå enda et prosjekt.. Det kribler nok like mye i fingrene mine som det gjør hos deg når vi ser prosjekter..? Men vi får holde oss til det vi har, selvom det noen ganger kan se ut til å være kjekkere med en annen båt.. Derimot syns jeg Rolfsnes båter er utrolig flotte i fasongen og kunne godt tenke meg og hatt en slik! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Selvsagt kribbler det.... Men heldigvis bor jeg slik til at jeg ikke har noe sted å gjøre av eventuelle prosjekt. Hadde jeg hatt hus med hage, er jeg redd hagen allerede hadde vært full av 10-12 håpløse prosjekt... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
jupan Svart 6.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Wasco skrev: Føler du at det kribbler i fingrene nå Sleipner.... Du har vel ikke tenkt å kaste deg utpå enda et prosjekt.. Wasco skrev: Selvsagt kribbler det....Men heldigvis bor jeg slik til at jeg ikke har noe sted å gjøre av eventuelle prosjekt. Hadde jeg hatt hus med hage, er jeg redd hagen allerede hadde vært full av 10-12 håpløse prosjekt... Nå skal jeg være forsiktig med å reklamere her på forumet, siden moderatorene er ganske strenge på slikt. Men, kremt, jeg vil nå ikke akkurat kalle båten for et prosjekt... Den VAR et prosjekt da jeg kjøpte den, men nå mener jeg den ikke krever mer arbeid enn hva som er helt normalt på trebåter. Hva prisen angår så er det vel vanskelig å anslå på slike båter. Jeg tok utgangspunkt i andre slike båter som har vært diskutert. Noen av disse har vært utstyrt meget godt og har gjerne ligget dobbelt så høyt i pris som min, så jeg "halverte" prisen på en måte siden min båt ikke er utstyrt som fiskesjark men mer "vanlig". :) JRO Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Enig med deg JRO... Den flotte båten din er på ingen måte noe prosjekt. Jeg snakker om prosjekter generet, og da har det lett for å ta litt av.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
jupan Svart 6.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Jauda, bare måtte ha det sagt ;) JRO Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 7.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 vivvi skrev: Vanskelig beslutning å ta dette ja... Får håpe du får solgt da, og ikke får det som meg... Båten har vært til salgs siden mai... Vivvi Hvor mange treff har du hatt på båten siden du la den ut da Vivvi? Ikke at det nødvendigvis sier noe, det er jo sikkert veldig mange (inkl meg selv) som titter en del på finn.no bare for å titte :) JRO Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 9.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Så var man kommet dit at jeg og kjøperen har inngått muntlig avtale om at båten er solgt. Hentes i løpet av uken. JRO Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Grattis, kvitter deg med alt du har nå. Bare ein x igjen. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
jupan Svart 9.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Joda, når det ikke blir brukt og tiden ikke strekker til så er det greit å selge. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 (redigert) Gratulerer med salget. Men synd å kvitte seg med den fine båten da... Hvordan går det med X'en da? Noen tegn til løsning? Redigert 9.November.2009 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
jupan Svart 9.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Fin båt ja :) Fikk skryt av kjøperen for fin stand og godt båthold. Så alle timene med sandpapir var visst godt for noe ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.