Jump to content

"Gammeldags" teakfiner - hvor kan jeg få kjøpt slikt ?


evenR4u

Recommended Posts

Jeg skal gjøre om noe av innredningen i Risør'en min, og kunne tenkt meg å fått tak i samme type finer som er brukt originalt. Det er finer med lysere og mørkere paralelle "felter". Noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt slik finer. Og gjerne voksenopplæring i hva finer-typen heter.

 

Legger ved et bilde som viser hva jeg mener, du ser typisk hva jeg mener når du ser skottet/veggen som styrekonsollen er montert mot.

 

forerplass.jpg

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Dersom det er brukt teakfiner-plater, så får du i hvert fall kjøpt de ved en byggshop på Slependen...husker ikke helt navnet...men den ligger like bak Ikeabygget.

 

Tror du mener Isene-Jordan. De ligger der oppe. Men jeg tror de har blitt kjøpt opp av en annen kjede og muligens byttet navn i det siste. Får i hvert fall ikke opp hjemme-siden deres på den vanlige adressen. Noen som vet? Skal handle litt selv snart..

 

Redigert...

OBS, Slependen, er ikke det ute ved Billingstad? Jeg tenkte på det andre IKEA-sjappa på Furuseth. Isene-Jordan ligger i nærheten av dem.

Og så har man jo Oslo Finerfabrikk. De har jo en del finer...

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Husker ikke helt navnet, men trelast lageret på hafslundsøy i sarpsborg selger alle typer finer til båt. De har stort lager og veldig greie priser i forhold til båtutstyrsbutikkene..

 

Er desverre lagt ned :headbang::cryin::sad:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...