Jump to content

``Sjøen for alle`` oppmøtet ble ikke som det skulle.


Patnyg

Recommended Posts

Jeg syns mmessen var flott denne gangen også. Ellers må jeg si at jeg godt kunne tenkt meg å se litt rotasjoner av standene og noen nye stander. Blir liksom så kjedelig når Princess, Windy, Bavaria etc. har de samme standene og akkurat på samme sted hvert eneste år. Dessuten er det jo faktisk de samme båtene (med unntak av Windy som hadde noen nye). Følte liksom at jeg hadde sett mye av det samme - sikkert mye på grunn av de samme standene. Jeg syns kanskje også at det er litt "feig" ovenfor andre båtmerker at Windy, Princess, Bavaria får standene sine akkurat samme sted og gedigende størrelser. hvert år ettersom det allerede er stor kamp om å komme inn på messa (heldighvis kommer hall E til neste båtmesse). Virker som om de liksom har førsterett. Ellers må jeg si at jeg er strålende fornøyd med messen. Savnet flere flybridge båter, men alt i alt må jeg si at det var et bredt utvalg i alle slags båter og utstyr. Det er alltid like morsomt å besøke denne messen! Jeg kjenner meg heller ikke igjen det mht. sitteplasser/restaurant. Det finns etter det jeg husker 3 "skikkelige" restauranter ved hall A, ved hall C og ved hall D. Her er det da sitteplasser mer enn nok. Det er noe værre med is/pølse/brus shoppene i midtgangen hvor de fleste samler seg. Jeg er også helt enig i at maten og brusen er svært dyr - altfor dyr, men det koster nok å drive dette, så inntektene må jo komme fra et sted. Kjempeflott messe - og jeg gleder meg ikke noe mindre til årets sesong (med ny båt), "Båter i Sjøen" og "Sjøen for Alle 2009".. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Jeg er også helt enig i at maten og brusen er svært dyr - altfor dyr, men det koster nok å drive dette, så inntektene må jo komme fra et sted.

 

Tja, det ser ikke ut til at Stiftelsen Norges Varemesse driver veldedighet akkurat.

 

Nå er ikke jeg noen ekspert, men et resultat på over 22 000 000 i 2006 må da være respektabelt ?

 

Suzuki

Link to post
Share on other sites

Til sydvesten:

Må man havne i kategorien "intolerante nebbete grinebitere" alle de som ikke bifaller messen eller uansett roser den opp i skyene da?

Mener du virkelig at alle skal ha samme mening og oppfatning som du har, ellers plasserer du dem i den kategorien?

 

Tror kanskje du burde moderere deg litt, og ikke fremstå som en tja, hvilken bås skal jeg putte deg i da?

 

Tror du virkelig at verden er så firkantet, ensporet og homogen som du antyder?

 

Hvis ikke: Forklar gjerne hva du mener med ditt utsagn:

"Flott at noen setter de rette ordene på en del medlemmer her inne...."

Redigert av nimbuster (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har lyst til å trekke frem mangfoldet på messa. Jeg hadde stor glede av å bli informert av motorkyndige reperatører som overhalte to Yanmar-motorer. En av dem har kurs i motorlære hver lørdag når skolene holder åpent. Spennende tema for motorukyndig person som meg.

 

motoroverhaling.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...