Jump to content

Røyksundkanalen, Bømlo, Hordaland


EMILIAN

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Full drift her når vi var der i fellesferien og hyggelige folk som driver. Men viser igjen rundt på anlegget at eier gjerne har tatt seg vann over hode. Mye halvgjort arbeid....

Men en ivrig kar, så hvis han får noen år på seg og har kapital til det så kan det bli en fantastisk plass. Beliggenheten har de jo, trenger tydeligvis bare cash og tid ;-)

Link to post
Share on other sites

 

bilde

 

Ja, da var vi på plass, spennende å gå gjennom kanalen, men med 0,9 dybde på båten var det ikke noe problem, men tror nok jeg som mange vil foretrekke å gå gjennom på flo sjø, har litt å gå på da.

Ellers så ser det greit ut her, kun to båter i tillegg til oss, men kan jo dukke opp etterhvert.

Ihvertfall en knallfin plass, og med et stort potensiale til å få tilbake fortidens glansdager.

Nå er det ankerdram

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to post
Share on other sites

Var der i Juli og det var masse båt og folk.. Ja allt kan være bedre om en ser på det slik. Men vi er veldig glad i denne plassen både pga barna trivest og folka som driver er veldig greie.

 

Eg kan bare sei meg fornøyd..

 

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 3 år senere...

Når jeg gikk gjennom der i fjor sommer lå bryggeanlegget lengst øst i kanalen der enda, og flere båter lå der. Selve kanalen har blitt mudret opp, etter det jeg forstår var dette ferdig i fjor vår eller noe. Og så pågikk det arbeid på brua lengst vest i kanalen, dette arbeidet er sikkert ferdig nå.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...