Comforthe Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Kul Draco, gleder meg til å se motoren på plass. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Draco20DC Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Hei Step, har du noen bilder fra hytta ( under dekk), evnt. planer for dette? Tenker så det knaser på hvordan dette skal gjøres... Rasmus Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Hei Step Nydlig arbeid! Vi skal og i gang med fenderlista, har du noen tips med tanke på temperatur og hvor lenge den bør ligge å "trekke" Sitér dette innlegget Link to post
Draco20DC Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Ca 80 grader, og ikke mer enn to timer. 45 minutter til 1 time er nok... Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Hei Step, har du noen bilder fra hytta ( under dekk), evnt. planer for dette? Tenker så det knaser på hvordan dette skal gjøres... Rasmus Sånn ser det ut der. Har ikke noe planer annet en å ha teppe på sidene og skai i takket. Skal montere vannkloset i benken. Men det blir til neste år..... Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
M/S AIOLOS Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Ca 80 grader, og ikke mer enn to timer. 45 minutter til 1 time er nok... Er det en jobb for en mann å legge på fenderlisten? Ser du står alene med dette. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Er det en jobb for en mann å legge på fenderlisten? Ser du står alene med dette. Kammeramannen. (Den usunlige slaven) Ikke noe serlig å gjøre den jobben alene. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
SE 305 Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Imponerende prosjekt Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 15.Mai.2011 Del på Facebook Svart 15.Mai.2011 Kammeramannen. (Den usunlige slaven) Ikke noe serlig å gjøre den jobben alene. Hehe, ja da så. Synes nok det var litt pussig at du uten synlig bry spaserer rundt båten og legger list. :lol: Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 19.Mai.2011 Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 (redigert) Noe virker. Vanner plen. Men det hadde vært bedre med vann under kjølen en over. Stephen.T. Redigert 19.Mai.2011 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Da har vi gjort noe igjen. Sånn på ut siden.... Noe sånt på inn siden. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Whistler Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Kjempetøfft! Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Draco20DC Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Nice!!! Når skal den ut?? ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Utrolig bra jobb Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
step Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Kjempetøfft! Takk takk. Nice!!! Når skal den ut?? ;-) Takk takk. 4/6-2011 12:00. Utrolig bra jobb Takk takk. Dagens ting......... Tror det har vært en elektrikker her. Strømm til starter og automatsikringen til trim/tilt pumpe. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Whistler Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Det er en del ting som er enklere når eksosen er avmontert... Han som har skrevet (shop)manualen til motoren min vedder jeg på aldri har skrudd på en motor som har stått i en båt... Hva slags flammedemper/luftfilter har du montert? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
step Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Det er en del ting som er enklere når eksosen er avmontert... Han som har skrevet (shop)manualen til motoren min vedder jeg på aldri har skrudd på en motor som har stått i en båt... Hva slags flammedemper/luftfilter har du montert? Nei er det noe galt med motoren så må den ut. Flammedemperen har jeg kjøpt her og motor fester. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Superkul Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 sykt strøkent Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Whistler Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Er det noe effekt å hente fra denne demperen ift de originale ribbe/skive-demperne som er originalt på Mercruiser? Jeg har sånn delvis vært på let etter en K&N modell som passer til en MPI. Må vel uansett i motorrommet og ta mål på hva som er maks tilgjengelig høyde. Takk for linken. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
christpa Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Hatten av for utrolig clean "upgrade" av en gammel traver. Gleder meg til å se denne på vannet! Hva gjorde du med fenderlisten når den var av, står "en liten puss". Kan du si noe mer om fremgangsmåte.? Har en som er misfarget og fæl.. Sitér dette innlegget Link to post
retro 32 Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Flott dette, skal du legge opp ekstra luft utenifra til forgasser? Tenker på varme i motorrommet.. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 sykt strøkent Takk Takk Jarle B Er det noe effekt å hente fra denne demperen ift de originale ribbe/skive-demperne som er originalt på Mercruiser? Jeg har sånn delvis vært på let etter en K&N modell som passer til en MPI. Må vel uansett i motorrommet og ta mål på hva som er maks tilgjengelig høyde. Takk for linken. Tror ikke det blir noe mere HK men den er penere å se på.. Hatten av for utrolig clean "upgrade" av en gammel traver. Gleder meg til å se denne på vannet! Hva gjorde du med fenderlisten når den var av, står "en liten puss". Kan du si noe mer om fremgangsmåte.? Har en som er misfarget og fæl.. Takker for det. På fenderlisten brukte vi bremseveske og rød 3M Scotch-Brite. Flott dette, skal du legge opp ekstra luft utenifra til forgasser? Tenker på varme i motorrommet.. Takk Takk. Det blir ikke mere lufte luker en det er orginalt på båten. Det blir ikke noe mere varme i motoren nå en før. Og nå er motor rommet en del større en før. Dagens gjøre mål ble... Dørkeplate på babord side er på plass. Har vært hos putepuseren.(pengeboka likte ikke han) men det ble bra. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Da er motor ferdig koblet... Sånn så det ut i motor rom når jeg kjøpte båten. Sånn er det nå. Da er det bunnstoff igjen så skal båten på vannet. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
pipp Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Isolerglass i fremkant av motorkassa, dempa belysning i motorrommet? Sitér dette innlegget Link to post
HenrikOrrskär Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Arbeidet som er gjort her er rett og slett magi!! Helt fantastisk! Til lykke med utsetting og håper du får nyte mange finværdager i den i sommer! Henrik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.