JanS/EIR Svart 30.Mars.2010 Del på Facebook Svart 30.Mars.2010 Shib--ohoi-- for en jobb! men fint blir det jammen. Profft utført arbeid! mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Draco_1 Svart 31.Mars.2010 Del på Facebook Svart 31.Mars.2010 Nice job, det ser kjempefint ud med ny bundramme, ekstra forstærket til mange HK. Skal blive spændende at følge videre og se det færdige resultat. By the way, hvis der er nogen som leder efter et fint og sjældent Draco projekt, så er der en mulighed i at køre til Danmark i sin lastbil og hente denne. http://www.dba.dk/draco-3000-motorbaad-aarg/id-65432156/ Hvis ikke jeg havde nok at se til mit eget 2500 Flyfish projekt, så havde jeg hentet den....... Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 1.April.2010 Del på Facebook Svart 1.April.2010 Da har vi sparklet og slipt i hele dag.. Nå er det tid for Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 2.April.2010 Del på Facebook Svart 2.April.2010 Støpe fester til trimbrett. I steden for den råttene tre kjeppen som lå der.. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Etter hvert en do.. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 3.April.2010 Del på Facebook Svart 3.April.2010 Da har vi fylt opp potet åkeren. Nå er det fin sparkling. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 4.April.2010 Del på Facebook Svart 4.April.2010 (redigert) Da er tralla ferdig.. Håper den er sterk nok? Redigert 4.April.2010 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 7.April.2010 Del på Facebook Svart 7.April.2010 Trim brett på plass Så har lommeboka blitt noe slankere Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
josefsen Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 Hvordan går prosjektet, noen fremgang? Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
trulsant Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 Step: Så du brukte vakumeringspumpe med tilhørende ventil/slange til plasten. Er dette noe en får kjøpt noe sted for "menigmann"? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 Har du laget dette selv, form og støpt modulen?Har du tegninger, arbeidsbeskrivelse på dette? Kunne ha tenkt meg å kopiere dette, hvis man kunne få lov. Her er det ikke brukt form kun målebånd. Dette er ett til som er utført av samme neger Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 Step: Så du brukte vakumeringspumpe med tilhørende ventil/slange til plasten.Er dette noe en får kjøpt noe sted for "menigmann"? Pumpen kommer fra Moderne kjøling, slang får du hos Tess og resten finner du på nette type USA mm.¨ Det som jeg brukte har jeg lånt fra jobben. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 Da er sparklinga av akterspeilet ferdig... Primer på. Da er det bare resten igjen Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Aftenposten er brukanes til noe...... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 30.April.2010 Del på Facebook Svart 30.April.2010 Da tror jeg at vi er ferdig med lakk og støping inni båten............ Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Til passing av dørkplater Da ble det en tur til legevakta.... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
succes 42 1980 Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Uff da fort gjort, god bedring Men båten den blir flott. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Begynner visstnok å bli vanlig dette på prosjekter på Båtplassen at de fingerene får gjennomgå Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Begynner visstnok å bli vanlig dette på prosjekter på Båtplassen at de fingerene får gjennomgå Det er bra vi har 10 av dem. 9 igjen før båten er på vannet Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 7.Mai.2010 Del på Facebook Svart 7.Mai.2010 Da var dørkplatene på plass. Så er det bare å få på litt teak .(Ingen tur til legevakten i dag) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Så har vi montert en dings..... Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
succes 42 1980 Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 Du har sans for detaljer ser jeg, dette blir bra liker det jeg ser her flott. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Du har sans for detaljer ser jeg, dette blir bra liker det jeg ser her flott. Takk Takk. Da kom det en dings til.. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
step Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Da er teppet klippet til. Og montert div dingser.. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
beauty of aqua Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 fyttikatta det er mye flinke folk her inne! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.