kvast Startet 2.April.2008 Del på Facebook Startet 2.April.2008 Båten er ferdig. Før: Etter: (mobilfoto) Etter mange år er endelig båten min ferdig. Det merkelige var at da den rullet ut av garasjen fikk jeg en tanke om "hva nå da" Har liksom alltid hatt noe å gjøre med den, aldri helt ferdig. Jeg sa dette til kona i går, svaret var greit det. "Da kan du pusse opp huset" Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
vivvi Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Gratulerer med en flott båt skal virkelig si det vare store forandringer. Ta blide med et skikkelig kamera og legg ut også da Enklere å få ett enda bedre inntrykk! Og lykke til med oppussing Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
halvorsen Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 se der ja - ja ble bra dettet . gratis så mye . Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 (redigert) Hvis du har brukt mye tid på den båten så bør du kansje gjøre sm kona sier. En glad kone er en god kone.. Lagt til: Må jo selvfølgelig grattulere med flott båt!! Godt å være ferdig med slike prosjekter.. Redigert 2.April.2008 av Hydrox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Ser du har fått festet vindskjermen også.. :) Nå er båten ferdig, så nå må den brukes. Og så finner dere kanskje ut at den er i minste laget, slik at dere må ha en større. Og da blir det ikke tid til å pusse opp huset :D Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Blue_Dragon Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Flott resultat og lykke till med oppusningen. (Er greit med litt goodwill til senere). Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Er du tøffere enn meg, kan du jo si til kona at "så lenge jeg pusser opp ting i garasjen, får du pusse opp ting i huset" Husk å legge inn svaret fra kona her.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.