Wasco Startet 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2008 Hva har skjedd med FINN Pluttselig er det bare 88 båter til salgs? Har folk gått beserk i natt og kjøpt alt som finnes av brukte båter? Eller er det noe galt med min PC? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Whistler Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Samme erfaring her..... Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
John_Kr Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Det står en melding om at de driver med service og vedlikehold på deres server, det er grunnen. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
knutza Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Det ble en rask tur innom idag, ikke mye å se på. Kanskje renta har har falt i løpet av natta??? Jeg ringer Gjedrem. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 (redigert) knutza Er nå masse båter på finn nå. ser bare 222stk. Men frisøking virker heller dårlig Redigert 31.Juli.2008 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Sibbern Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 (redigert) 22 cc er ikke masse båter...... nå har jo finn vært nede i hele dag, og arbeidsdagen snart slutt........ Redigert 31.Juli.2008 av Sibbern (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortryllende dag på sjøen. Link to post
S/Y Emma Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Melding fra FINN.noVi har for øyeblikket vedlikehold på sidene våre. Alle annonser vil derfor bli søkbare fra og med kl.16. Vi beklager dette! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Wasco Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 En helt dag uten å få søke på FINN..... Jeg begynner å få abstidenser.. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Fanafjord Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Nå funker finn igjen! Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.