Batdilla Svart 2.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2004 så enkelt at når man ser det hver dag så går det hus forbi. Logo til KNBF.Ja, ikke sant? Det var litt av ideen. Gratulerer! En virtuell foreløpig, og en ordentlig en når vi treffes før eller senere "live". Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 18.September.2005 Del på Facebook Svart 18.September.2005 Men hva i allhverden kan dette være ? Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Allan E Svart 18.September.2005 Del på Facebook Svart 18.September.2005 Batteripol Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 18.September.2005 Del på Facebook Svart 18.September.2005 En batteripol med polsko? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Skipper Worse Svart 18.September.2005 Del på Facebook Svart 18.September.2005 Kanskje en luke-ring eller tilsvarende til åpning av skap eller skuffe? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
`MINA' Svart 18.September.2005 Del på Facebook Svart 18.September.2005 Batteripol <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
GeirFrode Svart 18.September.2005 Del på Facebook Svart 18.September.2005 Siden dette emnet kom opp igjen, kan jeg vel bruke dette til et lite spørsmål. Saken er den at jeg vet ikke selv heller hva dette er for noe, men det er noe rart som står på toppen av Missingen. Mulig det er en radarreflektor kanskje..... Ikke vet jeg, men det er vel noen her som sikkert vet det tenker jeg. Og hva brukes den til i såfall? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.