Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

Redningsvest?

:smiley: Hint: Det er ikke lett å se, men det er også hvit farge i en del av bildet. Hvis du titter helt øverst i venstre hjørne av utsnittet, ser du en liten prikk. Denne markerer samtidig der det begynner et hvitt område som går parallellt med den røde kanten...
Link to post
Share on other sites

Du må nok vise litt mer av bildet skal jeg ta dette. Forstørret opp utsnittet ditt uten at det hjalp.

 

Bilde

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Det er i hvertfall en mutter, kansje på enden av en propellaksling ?

Mutter er korrekt. Man kan vel også si at det på en måte er enden på noe. Men propellaksling er det ikke. Likevel er det noe så og si alle har i båten, enten denne eller en beslektet variant... :rolleyes:
Link to post
Share on other sites

Det ser ut som de ligger noen slangeklemmer nederst. Er det en gjennomføring under vannlinja type kjølevann eller tilsvarende?

Det er nok ikke slangeklemme du ser antydning av. Likevel hadde du flaks med denne. Det førte deg nemlig inn på rett spor. Jeg bør vel røpe såpass som at det er ikke under vannlinja, men forøvrig begynner du å nærme deg... :rolleyes:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...