Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

Hmm, med lysventiler såpass lavt nede på skroget, den lave plasseringen av livbåtene, og det som ser ut som store vinduer, virker den ikke dimensjonert for all verdens sjøgang. Hører fartøyet til i en eller annen "pøl" på Østlandet? :lol:

Er det fossende vann fra sluser vi ser i bildekantene? Noen med lokalkjennskap som har gode ideer?

Link to post
Share on other sites

Bilde

 

Nå synes jeg du er slem Båtdilla!  :nono: :lol:

Her orginalbildet (i reduser format) ! Skuta er Skibladner !

 

Er dette anledningen? 4. mai: Miljøvernminister Børge Brende har i dag bestemt at Skibladner får mer tid, i utgangspunktet frem til 2009, til å finne frem til en hygienisk og antikvarisk forsvarlig løsning for håndtering av kloakkutslippet fra skipet.

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Forklaring utbes!

Det var kanskje ikke noe pent av meg dette ( :smiley:), men hensikten helliger midlet, sies det.

 

1) Noen av dere er jo så kjappe at dere gjetter oppgavene fortere enn jeg rekker å legge dem ut. Tenkte bare å sysselsette dere litt ekstra :discuss.

 

Men mer viktig:

 

2) Tenkte flere kunne få gleden av å studere alle detaljene på Skibladner litt nærmere. Via alle innspillene har det kommet inn anmerkninger om mange fine detaljer på båten. Til de som ikke har sett båten i levende live: Har dere mulighet, så legg absolutt turen innom ruten til Skibladner slik at dere kan få se den "live". Det er litt av et syn når skovlene begynner å skyfle unna vann.

 

Tilgitt?

 

Og jeg sa vel aldri at de tidligere forslagene om Skibladner var feil, selv om jeg heller ikke sa det motsatte... :cool:

Link to post
Share on other sites

Sorry - det er verken baugstige eller ei lanterne :flag:. Her får dere se litt til av gjenstanden - kanskje noen tar det nå...

Bilde

Et rør med to tamper eller kabler tredd oppi, men hva ????????????? :cheers:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...