Jump to content

Men... - HVA er nå dette?


Batdilla

Recommended Posts

:lol: Tampen var varmere isted når du nevnte kjølevann...

En skrog-gjennomføring!  :lol: Utløp for lensepumpe?

 

 

Siste forsøk for denne gang. Nå går jeg ut og leker med Sikaflex. Det vet jeg hva er og hva gjør.

Kanskje jeg blir en hvit mann igjen før 17 mai.  :rolleyes:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

Kunne se ut som en tollegang.

Jeg lurer jammen meg på om du har rett. Ikke helt sikker på hva som legges i tollegang, men jeg satser på at det er det samme som åregaffel. I så fall er det innertier og jeg er imponert. Hvis ikke, har jeg ihvertfall et nytt ord å lære... :wink: Denne var litt lur, i og med at det er snakk om ei hel røys med gafler...

Bilde

Link to post
Share on other sites

Ikke så lett kanskje, men veldig karakteristisk på det lille som vises av detaljer...

Bilde

 

 

Hvis jeg skal prøve meg vil jeg tippe baugen på en gummibåt, men jeg er redd jeg er helt på jordet........

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Hvis jeg skal prøve meg vil jeg tippe baugen på en gummibåt, men jeg er redd jeg er helt på jordet.

Bra forsøk. Men jeg er redd du er på dyypt vann akkurat her... Hint: Det lille vi ser av detaljer går igjen på flere fabrikat av gjenstanden. De som har en slik gjenstand i båten, eller har hatt en slik, vil sikkert nikke igjenkjennende, bare man klarer å koble til hva det kan være.... :wink:
Link to post
Share on other sites

Det oransje bilde tror jeg kan være av en Pioner 7 foter. Disse som er tverre i begge ender. Ser sånn ut på fargen.

Imponerende. En bra tier dette, mangler en fot på at det er innertier - korrekt lengde er 8 fot. Men det er ikke lett å se ut fra det lille utsnittet av bildet. Du kan trygt ta deg en :wink: på denne! Utsnittet er forøvrig fra babord side av hjørnet i overgangen mellom "dollbordet" og akterspeilet.

Bilde

Link to post
Share on other sites

Skulle tro det var mest nærliggende siden Batdilla er fra området, men....

Skal innrømme at det var avgjørende for forslaget mitt, sammen med at kjølstripen ikke så ut som propellstrøm. Har ikke sett Skibladner i levende live, men ser absolutt likheten med en seiler. Minner sterkt om klinket skrog, i hvert fall.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...