Jump to content

With eller GH?


meldaln

Recommended Posts

Noen som har prøvd Viksund 320 Rider? Lurer på en slik til min sønn. Er jo et With skrog etter hva jeg har forstått.

Har den selv :) anbefales, går bra med 9,9 og tar endel bølger, skal du ha den som heter rider eller marlin forresten?

Navn: Erlend

Sted: Bergen

Båt: Viksund with 320 rider

Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk

Link to post
Share on other sites

Trodde du var ferdig med steady jeg...

Så steady er ikke noe å ha?

 

steady e ikke noe å ha... River 290 e ganske fin

Har jo hatt River 290 (første og eneste båt hittil) Den er grei den, men skal ha konsoll på min neste hvis det blir flere 290'er da... synes man sitter vel lavt i den. Men ellers er båten helt grei.

Link to post
Share on other sites

har ikke prøvd 290 selv, men 290xr :) der sitter man veldig godt og trygt i gode stoler som er skrud fast i gulvet og har en solid rattkonsol med kontrollboksen rett ved siden av rattet som gir en tryg og god følelse i mot stetning til veldig mange andre joller som har den langt ut på siden... en venn av meg har en slik båt med trimmet thoatsu 9,9 og den går sykt bra med deg... bølger er ikke et problem i det hele tatt.. bare til å gå på med full gass i bra bølger og du får propellen over vannet og lander tyrgt (ikke alltid) syk følelse.. man blir ikke våt, den er også utrolig stødig, det kan sitte 3 personer på 50-60 kg på siden av båten.. altså bare posetive ting og si om båten.. :)

Link to post
Share on other sites

Ja, har jo hatt 290 selv og er jo fornøyd med den, men neste gang må det bli 290XR eller med en annen konsoll (hvis det blir 290).

Søskenbarnet mitt skal selge en 290 https://baatplassen.no/bildearkiv/23/23485/4809314_520x0.jpg . Hvordan hadde det vært å sette inn en silk konsoll i den: https://baatplassen.no/bildearkiv/23/23485/29_2039930536.jpg (mulig i lys marmor) Den hører vel egentlig til AL 320/270 men hordan tror dere det hadde blitt?

Mener jeg så en River 350 med en slik konsoll på finn.no eller autodb i fjord sommer..? synes jeg husker den så bra ut jeg da men...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...