Jump to content

With eller GH?


meldaln

Recommended Posts

  • 1 år senere...

Hei

 

Jeg har hatt både with og gh, begge 14 " og er ikke i tvil om at GH er den beste av disse. Ghen har ordentlig V kjøl og fenderlist som bygger noe ut fra skuteside så du slipper å få hele nordsjøen oppi båten.

For mitt vedkomne er det ikke tvil, GH er den beste.

 

Lars

Link to post
Share on other sites

Ville anbefalt AL 320, jeg synes dette er en MYE bedre båt enn river 350xr, mye mere stabil, mere v-bunn og utrolig rå på bølger og du får en ganske ny til 23k hvis du leter litt! ca 2004 mod båt og motor! Lykke til med båtkjøpet er i den akkurat samme situasjonen og har funnet ut at al er den beste båten med tanke på mitt bruk! Lykke til:) ! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Har hatt 2 rivere 1 with 200, 1 PP315, 1 Winrace mk7, og den jeg har likt best av disse er faktisk Winracen, pga v-bunnen på den, også har den et stort potensiale for fart!. Kjører nå pr. idag Hurricane 370, og det en god båt med potensiale for fart og litt sjø. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...