krisachsen Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 der ;) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Wasco Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Endelig på sjøen...dette må være fantastisk etter alt det arbeidet dere har lagt ned..... Godt seilas Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
GøyPåHavet Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Sykt kult Nå fikk jeg lyst å bygge en slik men problemet er plass til å ha den. Jeg har naust da men blir vell litt problemer med å søke med komunen om den får ligge utafor naustet. Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Har du flere bilder av den? Sitér dette innlegget Link to post
krisachsen Svart 4.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2011 har nok ikke noen flere bilder som er bedre en de som allerede ligger på tråden Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.