krisachsen Startet 25.Mars.2009 Del på Facebook Startet 25.Mars.2009 HVEM GLEDER SEG TIL SOMMERN 09? hva er planene for denne sommeren? Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
S/Y Emma Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Planen er å reise på tre båtfestivaler (en slipper jeg å forlate havna for å delta på ), samt lære seilkunsten å kjenne og reise på småturer i nærmiljøet! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
BjornLie Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Jeg pluss mange andre her på Båtplassen gleder oss til en lang og varm sommer.... Forhåpentligvis en lang ferietur nedover sørlandet opp mot 3 uker er nok målet. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
krisachsen Svart 25.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 (redigert) jeg vil også på båtfestival :D men jeg skal på musikfestival på risøy :D det blir gøy! Redigert 25.Mars.2009 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
jadal Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Jeg har en "ny" motor i posten nå. Håper at jeg får båten på vannet i år. Det har vært stranda pga mykt akterspeil i tre år nå. Men jeg ser sola tar tak, snart er biken framme, sette opp vogna. Grill og pils. Glane på damer bak mørke briller. Og vist jeg da får båten i bruksstand også.. Ja da må denne sommeren bli helt topp.. Gleder meg helt vilt når jeg tenker på det... Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
olews Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Tre veckor i Bohuslän ! Mer er det vel ikke å si, annet enn at går det som jeg vil blir der fler enn 3. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Gielas Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Spørsmål 1: Tja...hva tror du? (Jo mer jeg gleder meg, desto tregere går vinteren) Spørsmål 2: Seile mest mulig! Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Astor Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 (redigert) I år blir det tidlig båtferie. Vi har aldri ferie i fellesferien. Grøss og gru... Og her i Indre Oslofjord er det sånn passelig med båter på fjorden uten at man skaper trengsel for hverandre i fellesferien. I år blir det ferie fra helgen før St.hans. Trolig setter vi kursen mot svenskekysten en god uke. Vi legger sjelden opp eksakte planer før vi nærmer oss avreise. Vær og vind er med i planleggingen. Noen målsetting å gå langt har vi aldri. Vi har en fantastisk kyst rett utenfor stuedøra. Og den benytter vi så ofte vi kan. Å ferdes i en trawler betyr at vi nyter turen alleerede når vi kaster loss. Redigert 25.Mars.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Håper det blir like fint vær som i 2008 Prøve ut båten, håper dieselpumpe og filter og oljefilter holder seg tett etter reparasjoner nå....lekk fra vi starta i fjor Det blir cruising i sunnhordland, mykje å utforske for unger og mange sosiale plasser med andre Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ulv I Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 gleder oss SYYYYYKT mye til sommeren ja.. gjett om.. Ny båt og greier.. dette håper vi blir tidenes sommer. Håper bare været er på vår side.. Ferien starter fredag 19 juni, og vi håper å kunne komme bort på lørdagen til Horten treffet. (bli til søndag) Vi starter etter jobb på fredag, med første overnatting enten i Lillesand eller Arendal. Lørdag morgen tenkte jeg å stå opp tidlig å sette kursen uttaskjærs med nesa mot Horten, men om været skulle bli ille, sjøen for stor så finner vi til land et sted i nærheten av der vi er på det tidspunktet. Målene våre er å innom følgende havner i løpet av ferien: Tjøme, Larvik, Kragerø, Risør, Stavern (ikke i den rekkefølgen da).. Ønsker: Horten, Moss, strømstad.. Men vår ferie kommer helt ann på været og vinden.. og diesel prisene selvsagt ;) Og hvis jeg glemte å si det, så gleder vi oss sykt mye :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
ksandal Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 21 april får jeg nye Z7 på sjøen... og sdatser på mange fine turer rundt i hordaland... båten ligger fortøyd 20 meter fra soverommet... så det er lett og bruke den hver dag... Gleder meg som en 5 åring på julaften :-) Sitér dette innlegget Mvh Kjetil Bavaria 270 sport :-) Link to post
Tine IV Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Først gleder jeg meg til påsken , så begynner trippinga mot sommer'n . Med ny båt og en knall sommer i vente , da må det bli topp da . Ferieplaner er det heller dårlig med , men det starter som regel i Strømstad for bunkring .Da det er endel tusen spart på en måte , så går vi over og nedover sørlandskysten trur jeg . Men det er ikke godt å si idag , men at vi gleder oss er det liten tvil om . Blitt noen år siden vi var i Telemarkskanalen , det er kjempe tur med mange knall plasser og lite mas . Det er så flott oppover der ,at det å reise en tur i kanalen er jo ikke umulig at vi gjør . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Komlo Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 7 veker på fjorden i nidelven! Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Ja, det gleder eg meg forresten til. Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Mange wekend turer og en ferietur i Hordaland/Rogaland i 2-3 uker i august. Første sommeren med båt egnet for overnatting. Gleder oss syyykt! Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
Tom Rør Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Gleder meg så det er vondt.Båten ut rett etter påske, og da blir det hver helg, bortsett fra etpar stykker som må ofres for andre sysler.Sommerferien går vel nedover sørlandskysten som i fjor,da det var en høydare.Må få med offshore i Arendal ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Dannyboy11 Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Gleder meg som en unge. Ny båt "Nidelv 610", samt 9 ukers sammenhengende fri pga pappaperm - hvor vi bare skal slappe av og kose oss på vannet når det passer seg. Tror denne sommern blir bra ;) Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Planen er å reise på tre båtfestivaler (en slipper jeg å forlate havna for å delta på ), samt lære seilkunsten å kjenne og reise på småturer i nærmiljøet! Har du hentet båten din ?? Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Thorlyn Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 La meg se.....14 dager i Juni og 6 uker fra midten av Juli Ahhhhhh blir helt topp ojj glemte 14 dager i mai også Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
krisachsen Svart 25.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 jeg blir utrolig stoka for sommern når jeg leser alle de bra planene deres folkens :D vis dere vil høre min plan.. så skal jeg tøffe rundt på flåta mi :D det her blir den beste ferien noensinne =D vi har tenkt og til skjærgårsfestivalen i risøy som er er godt stykke å kjøre for oss som bor her på nøtterøy, men det trur jeg skal gå med litt ekstra bensintanker :D flåta <3 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=51664 dette blir digg folkens :D håper jeg møter non koslige folk fra detta kule stedet, båtplassen :D Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Frank Allan Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Helge turer i Ryfylket, det beste området i Norge for båt folk. Ferien blir nok Ryfylke og Sørlige Hordaland. Gleder meg en hel masse. Jeg er hjemme i deler av April/Mai og så hele August. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Har du hentet båten din ?? Jada, jeg og Bergen og jawik kjørte den oppover for en måneds tid siden. Her kan du lese litt om turen... Båten ligger for tiden i Steinsvika i Dalsfjorden i påvente av plass i Ørsta småbåthavn. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
jupan Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 HVEM GLEDER SEG TIL SOMMERN 09? hva er planene for denne sommeren? Spørs det gitt...... :p Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Jada, jeg og Bergen og jawik kjørte den oppover for en måneds tid siden.Her kan du lese litt om turen... Båten ligger for tiden i Steinsvika i Dalsfjorden i påvente av plass i Ørsta småbåthavn. ja eg hørte at dei får 8 nye plasser der nå når dei bygger om Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Link Svart 26.Mars.2009 Del på Facebook Svart 26.Mars.2009 Hmmmm gleda meg til sommeren, men snøværet tok litt brodden av det nå gitt.... Håper på sommerfølelse igjen i påska! Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.