Jump to content

baatplassen treff - Mjøsa


Batdilla

Recommended Posts

Baatplassentreff i Mjøsa sommeren 2005

 

Endelig er det snart tid for å sette ut båten for oss som har båten liggende i Mjøsa. Dette fører jo også til at Baatplassentreff 2005 må datofestes. Foreslår at vi tar utgangspunkt i følgende to helger for å få avklart dette. Foreslår som i fjor at vi reiser til Kapp og tar treffet der.

 

10-11. juni

18-19. juni

 

For meg spiller det liten rolle når det blir, jeg kommer uansett. Helga 5-6/6 kan jo også være aktuell men da kan det fortsatt være "litt lite" vann i Mjøsa, og vi kan risikere å få problemer med å legge til ved havneanlegget der.

 

Fredag 24/6 er det "rederfest" for oss som har båtene liggende i Evjua, andre båtfanter bruker også å være velkommen til denne festen.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Treffet burde kanskje utsettes til august? Sjanse for bedre vær og mer vann da...? Og flere deltakere?

Da er også mulighetene større for at jeg, hvis det er interesse for det, fx kan arrangere en felles lunsj inne på Melkefabrikken. "Fabrikvigens Matglæder" serverer nydelig "Toten-tapas" (varmt/kaldt) for under en hundrings. Jeg kan også ordne med litt underholdning.....og :cheers:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Henter denne opp igjen, vi trenger å bestemme en dato snart...

 

Reiste på fredag over til Hamar og der ble det et møte med Kotnes i sin Marex, Patton var der også men denne gangen med som gjest i en meget fin (og stor) båt. Et annet medlem som jeg ikke "kan" navnet på var der i sin Hanto 24.

 

Oppsummerer med at baatplassenmedlemmer er meget hyggelige folk som kan dette med å hygge seg i godt lag. Vi må kanskje prøve å finne ut ett eller annet med tanke på dato snart ?

En litt utolmodig Hebbe...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...