Jump to content

Prosjekt: Grimsøy 26 plast snekke


Grimsøy26

Recommended Posts

imag0456.jpg

 

Jeg fikk en grusom beskjed sist mandag, båten må ut av hallen på onsdag!!! dette pga båtene bak skal på vannet, da var det bare å brette opp armene og gjøre den klar for vannet, holdt på til kl 0230 natt til onsdag, måtte ha på nytt bunnstoff, bytte talg pakning, nytt fett i propell hylsa, bytte slanger til kjølevann, toalett inn og ut++++ var litt stressa da :diving:

 

imag0460.jpg

 

Her var det en gammel vann slange, inntak vann til toalett....

 

imag0461.jpg

 

gammelt, sikkert fra båten var ny, 30 år siden...

 

imag0468.jpg

 

Å ja, motoren er satt inn, nyoverhalt, påkostet ca 16 000,- her monterer jeg på propell akslingen, det gjenstår noe montering på motoren, litt el, gir/gass vaier osv... men det kan jeg ta når båten er på vannet, det rekker jeg rett og slett ikke :sweat:

Link to post
Share on other sites

He he;-) takk skal dere ha, det er jo på tide at jeg fikk ut fingeren å ble ferdig nå, har jo hatt båten i 4 år. Jeg gleder meg stort til å starte opp motoren og tøffe nedover fjorden. Jeg har som mål å ha båten brukes klar til shanty festivalen i Langesund, det er jo ca 2 uker til, så det er bare å stå på;-)

Link to post
Share on other sites

  • 6 år senere...

Denne er artig å se tilbake på.

Det er min gamle båt/og bruker på dette forumet, husker ikke innloggingen på denne lenger:lol:

Men, båten fikk jeg aldri prøvd, jeg bytta den bort i en Draco 19, var litt drittlei båten på slutten:wink:

Det hadde vært gøy om ny eier av båten kunne lagt ut noen bilder om båtens tilstand nå, og om den faktisk fungerer.

Jeg kjenner ikke til hvem som eier båten nå:rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...