Jump to content

Løsnet båter langs Tønsberg brygge, hva hadde du gjort


SandAnker

Recommended Posts

En fullstendig bortreist hentydning som du burde holde deg for god til. Dog er sinnekontrollkurs/kalldethvaduvil for folk som har manglende sperrer mhp raseri, ikke den normale mann i gata som blir forbannet for at "en-eller-annen" bevisst gjør ødeleggelser på sin eiendom.

 

Der ser du, når man blir sint så mister man oversikt over hva det dreier seg om og hva andre skriver. Jeg skal på et kurs om ART, men ikke for å kontrollere mitt sinne, men for å lære teknikker for å avdempe andres sinne og lære disse til hvordan de skal kunne kontrollere sitt sinne. Ser du forskjellen bak røykskyene dine?

Noen har i sin oppvekst fått med seg at vold avler vold og at å prøve å dempe gemyttene er for alle impliserte parter en langt bedre løsning når det kommer til stykket! Andre lar ikke sjansen til selv å utøve vold gå ifra seg og da er det jo fint å kunne skylde på samfunnet på en eller annen måte? :rolleyes:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

du tok den ikke nei :smiley::crazy: du mangler noen vesentlige følser - sinne -

hvis kjerringa di hadde kommi hjem med en rik 25 åring (du er 50???) og hivd deg ut hadde du svart rolig men kjære kan jeg få lov å bruke bilen :lol:

når du er 26 regner jeg nesten med at oppvekst er grovt unnagjort og jeg sa at å gi en unge juling er helt på trynet - da er det den voksne som har gjort noe galt underveis - men 26 og full av f + hærverk = reaksjon av et eller annet slag

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Der ser du, når man blir sint

Er ikke sint. Bare flirer litt av dine meninger :crazy: Ikke røyker jeg heller... :smiley:

 

mvh

Bavaria32sport

btw fantastisk båthelg denne helgen!. Vamrt og godt, flott grillvær, masse hygge for barna. Rett og slett fantastisk! :cool:

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

du tok den ikke nei :smiley::crazy: du mangler noen vesentlige følser - sinne -

hvis kjerringa di hadde kommi hjem med en rik 25 åring (du er 50???) og hivd deg ut hadde du svart rolig men kjære kan jeg få lov å bruke bilen :lol:

når du er 26 regner jeg nesten med at oppvekst er grovt unnagjort og jeg sa at å gi en unge juling er helt på trynet - da er det den voksne som har gjort noe galt underveis - men 26 og full av f + hærverk = reaksjon av et eller annet slag

 

Jeg blir bare mere og mere imponert over dine argumenter og saklighet i forhold til temaet! :lol:

 

Er ikke sint. Bare flirer litt av dine meninger :crazy:

 

Det var du hyggelig å kunne lese at jeg har brakt litt glede inn i din hverdag. :yesnod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
At ordensmakten som du tidligere henviser til ikke har kapasitet til å utføre sin oppgave, er et sammfunnsproblem.

 

Kanskje vi kan sette litt lit til ordensmakten allikevel;

 

http://www.fvn.no/lokalt/politiloggen/article677892.ece

 

Her har vi jo faktisk et eksempel på at politiet ble;

 

1. tilkalt

 

2. kom

 

3. utførte sitt oppdrag og båtene ble trygt fortøyd

 

Kan dette stemme da?

 

:lipseal:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...