Pelle Parafin Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 Har sett finere båter enn denne,synes den var for spesiell. http://www.haugesunds-avis.no/article/2009...87/1058/AKTUELT Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Når jeg legger 2 mrd i båt så ville jeg også at den skulle være såpass iøynefallende Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
lassepelle Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Hehe. Noen har blitt inspirert av båten til kaptein nemo i the league of extraordinary gents hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Ser nesten ut som en ubåt Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Wasco Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Det er jo en russer som eier båten, og han er sikkert blitt inspirert av en russisk u-båt. 2000000000 for en båt...hmmm..litt over minr økonomiske rammer Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Honduras Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 (redigert) Når du hyrer inn Philippe Starck til å designe båten din med frie hender, er du innstilt på at sluttresultatet ikke skal ligne en Nidelv 24. Sånn er det bare... Personlig liker jeg designet fordi det er annerledes, ikke fordi det ligner noe jeg har sett før. Men så liker jeg også nye Fjord 40, Wally 118 Van Dams Aplha-Z og andre fantastiske og futuristiske design. I profil minner den om en fremtidsvisjon, samtidig som den trekker på de første slagskipene som kom. Den baugformen ligner ett eller annet fra første verdenskrig. Når man i designet kan se både fremover og bakover i tid synes jeg det blir spennende. Redigert 15.Juni.2009 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Smurph Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 (redigert) Som Honduras sa, når du hyrer Philippe Starck så forventer du å få noe spesielt ut av det. Moto 6.5 ligner jo forsåvidt heller ikke på så mye annet: Heller ikke sitruspressen hans: Redigert 15.Juni.2009 av NOR_Smurf (see edit history) Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.